פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

גנב קופות צדקה, צפה בסרטים באינטרנט: קטין מהאיזור נאשם בפריצות לשבעה בתי עסק

כל הפריצות היו במהלך חודש ספטמבר, הקטין בן ה-17 נתפס על חם כאשר פרץ לסניף דואר. בן היתר גנב אלפי שקלים מחנות צעצועים

פורסם בתאריך: 24.9.20 12:01

קטין מהאיזור נאשם בשורה של התפרצויות לבתי עסק, גם בערב חג ראש השנה ובשעת סגר שהיה מוטל על המדינה. אתמול (רביעי) הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר. ב-12.9.20 התקבלו במשטרת ישראל תלונות על סדרת התפרצויות לבתי עסק במרכז המסחרי באחת הערים באזור. מהתלונות התברר כי בוצעו התפרצויות למספר בתי עסק, בזה אחר זה.

בהמשך, ביום 18.9.20 בערב ראש השנה ושעה שסגר היה מוטל על המדינה, התקבל במשטרת ישראל דיווח על התפרצות לסניף דואר. שוטרים שהגיעו למקום תפסו בשעת מעשה קטין בן 17 מהאיזור, כשבידיו מפתחות וכלי פריצה. חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשוד למספר רב של התפרצויות לבתי עסק מיום 12.9.20 ומיום תפיסתו: חנות אליה הסיג החשוד גבול וצפה בסרטים באינטרנט, סניף דואר אליו התפרץ וממנו גנב 9 קופות צדקה, חנות צעצועים ממנה גנב אלפי שקלים, ובנוסף לכך עוד שבעה בתי עסק.

חוקרי המשטרה הצליחו לעצור "על חם" את החשוד מיד כשיצא מסניף הדואר אליו התפרץ כשבידיו מפתחות וכלי פריצה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפתח תקוה ואתמול הוגש נגדו כתב אישום המכיל שבעה אישומים בעבירות של פריצה לבניין וביצוע גניבה והסגת גבול פלילית. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר