רונן יום טוב

למה הוסר רונן יום טוב מקבוצת הוואטסאפ 'מתנדבי קורונה אם המושבות'?

יום טוב טוען שהוסר משיקולים פוליטיים על ידי שי שטרק, עוזר ראש העירייה. שטרק: "יש בודדים שמנצלים את הקבוצות רק כדי להפריע ולהוציא דיבה"

פורסם בתאריך: 5.10.20 09:15

קבוצת וואטסאפ בשם "מתנדבי קורונה אם המושבות", מעוררת סערה לאחר שפעיל בשכונה הוסר ממנה. אחד התושבים, רונן יום טוב, טוען שהוסר מהקבוצה על ידי עוזר ראש העיר שי שטרק, לטענתו משיקולים פוליטיים. "מדובר בקבוצה שמטרתה לעזור לתושבי השכונה בכל מה שקשור לקורונה ולכן נכנסתי", אומר יום טוב, "אני מסייע רבות לתושבי השכונה והעיר בזמני הפרטי. לצערי הרב הוסרתי בגלל שיש לי ביקורת עניינית כתושב אך זה לא לרוחם של קברניטי העיר. אני כמנהל קבוצת אם המושבות לא הסרתי אף אחד מהם לעולם בגלל שאני בניגוד אליהם לא מאמין בהשתקה. בקבוצה שאני מנהל כולם, כולל שי שטרק עוזר ראש העיר שהסיר אותי, חברים בה. לצערי, הם רואים בביקורת את הרע ולא את הטוב".

יום טוב מוסיף, שהוא מתכוון לפתוח קבוצה אחרת לעזרה לתושבי השכונה.

שי שטרק, עוזר בכיר לראש העירייה, מסר: "יש הרבה מאוד קבוצות ווטסאפ שגורמי העירייה נמצאים בהן, כדי לסייע לתושבים ולתת מענה לצרכים 24/7. יש בודדים שמנצלים את הקבוצות רק כדי להפריע ולהוציא דיבה. עד כה הם אף פעם לא לקחו חלק בפעילות או ביוזמה התנדבותית שעלתה, אלא נכנסו לקבוצות במטרה להכפיש את הפעילות ולהפריע לשאר הנוכחים. דבר שגורם לשאר המשתתפים בקבוצות להירתע ולצאת מהן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר