הפארק הגדול. צילום זאב שטרן
הפארק הגדול. צילום זאב שטרן

בעקבות לחץ תושבים: פארק יצחק אוחיון ייפתח, הכניסה תהיה דרך שער אחד בלבד

בבוקר הודיע תושב נווה גן, עו"ד חזי כהן, שיארגן הפגנה ושלח מכתב אל גרינברג בו טען שסגירת הפארק פוגעת בחופש התנועה. מאוחר יותר הודיע גרינברג שהפארק ייפתח עבור תושבי השכונה שמתגוררים במרחק של עד 1,000 מטר מהפארק

פורסם בתאריך: 6.10.20 17:29

ראש העירייה רמי גרינברג, פרסם פוסט מפתיע בקבוצות של שכונת נווה גן והודיע על פתיחת הפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון לטובת תושבי השכונה שגרים במרחק של עד 1,000 מטר מהפארק בלבד, בהתאם למגבלות הסגר. "בעקבות בקשות תושבים החלטתי לפתוח את הפארק הגדול ע"ש אוחיון החל ממחר בבוקר (רביעי), לטובת תושבי השכונה בלבד שגרים עד 1,000 מטר מהפארק, כתב גרינברג. "רק השער שנמצא בפינת גרינשפן הרב מלכה יהיה פתוח וכמובן הגישה רק ברגל. רק מי שיכול להגיע על פי המרחק המותר, יכול לעשות זאת ומתבקש להגיע עם מסכה, לא להתקהל ולשמור על הניקיון". עוד כתב גרינברג בסוף ההודעה שלו: "אין להפיץ הודעה זו מעבר לאנשים הרלבנטיים כאן שאכן יכולים להשתמש בהתאם למגבלות".
כזכור, הפארק הגדול סגור מזה תקופה ארוכה ברוב ימות השבוע או בכל ימות השבוע. כבר בתחיל הסגר הראשון נסגר הפארק. בתחילה היה סגור במהלך השבוע ונפתח בסופ"ש, כאשר גרינברג הסביר כי ההחלאה נועדה למנוע הגעת תושבים רבים שאינם מתגוררים בעיר ולמנוע הדבקה במימדים גדולים. בהמשך נסגר הפארק גם במהלך הסופ"ש.
יצוין כי להודעה על הפתיחה קדמה פעילות של תושב נווה גן, עו"ד חזי כהן. כהן העלה הבוקר פוסט ובו כתב שפנה לגרינברג בבקשה לפתוח את הפארק הגדול. הוא ציין שמאחר ולא קיבל תשובות ענייניות הוא התכוון לארגן הפגנה ביום חמישי הבא על מנת שהפארק ייפתח.
לצד זה, שלח כהן מכתב לגרינברג ובו כתב שהחלטת העירייה לסגור את פארק יצחק אוחיון ופארקים נוספים בעיר בניגוד להנחיית הממשלה, אשר מאשרת שהיה מחוץ למקום המגורים במרחק של עד 1,000 מטר בכפוף לתקנות,  "פוגעת בחופש התנועה של הח"מ (עורך דין כהן) ושל תושבים נוספים רבים המתגוררים במרחק של עד 1,000 מטר מפארק אוחיון ומהפארקים האחרים בעיר". עוד כתב עו"ד כהן לגרינברג: "אבקשך לפתוח את פארק יצחק אוחיון בפרט ואת יתר הפארקים שננעלו בעת הזו בניגוד להנחיות הממשלה בכלל, וזאת באופן מיידי וללא דיחוי בכל ימות השבוע".
לאחר הודעת גרינברג אמר עו"ד כהן: "לאחר שליחת המכתב לראש העירייה רמי גרינברג והעלאת פוסט בקבוצות הפייסבוק של השכונה, התפרסמה הודעה ברבים, שהפארק הגדול ייפתח לטובת תושבי השכונה. חבל שמראש העירייה רואה עצמה פטרנליסטית וכופה את דעתה האישית על התושבים, בצורה מחמירה יותר מהנחיות הממשלה בנושא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר