זירת אירוע הדקירה בראש העין צילום תיעוד מבצעי מד"א

נקבע מותו של הגבר שנדקר על פי החשד על ידי נכדו

אירוע הדקירה החמור היה אתמול (שישי) בצהרים ברחוב הרכבת בראש העין. הפצוע פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון. הבוקר למרבה הצער נקבע מותו. מעצרו של החשוד הוארך

פורסם בתאריך: 16.10.20 13:51

עדכון אחרון: 17.10.20 11:15

חדשות עצובות: הבוקר (שבת) נקבע מותו של גבר כבן 70 שנדקר אתמול (שישי) בצהרים בראש העין. החשוד בדקירה הוא נכדו של הקורבן, צעיר בן 22.

האירוע החמור אירע אתמול בצהרים ברחוב הרכבת בראש העין. במשטרה מסרו כי התקבל דיווח על גבר מבוגר דקור בגופו ברחוב הרכבת בראש העין. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום עולה חשד כי בן 73, נדקר על ידי נכדו בן ה-22. החשוד נעצר. הקורבן פונה לקבלת טיפול רפואי לבית החולים בילינסון  כשמצבו מוגדר קשה. נסיבות האירוע נבדקות.
ממד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר שנפצע ברחוב הרכבת בראש העין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול לקורבן ופינו לבית החולים בילינסון במצב קשה, עם פציעות בגופו.

חובש בכיר במד"א, אייל עטייה, וחובש על אופנוע מד"א איתן גברא, סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו על השביל גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה, עם פציעות קשות בגופו, הענקנו לו טיפול רופאי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, הרדמה, הנשמה ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לחדר הטראומה בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה והוא  מורדם ומונשם".

כאמור הבוקר למרבה הצער נקבע מותו של הגבר שנדקר. מהמשטרה נמסר כי מעצרו של החשוד הוארך ב-4 ימים ועד ליום 19.10.20. החקירה נמשכת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר