תהילה דומב מבקרת העירייה בפתח תקווה

תהילה דומב נבחרה למבקרת העירייה החדשה

22 מועמדים התמודדו על תפקיד מבקר העירייה. דומב עובדת מזה שלוש שנים באגף ביקורת בעירייה ותפקידה האחרון היה מנהלת מחלקת ביקורת וניהול תלונות הציבור

פורסם בתאריך: 22.10.20 12:16

תהילה דומב נבחרה אתמול (רביעי) לתפקיד מבקרת עיריית פתח תקווה על ידי ועדת הבחינה, שהתכנסה בהרכב של נציגי העירייה ומשרד הפנים. לתפקיד התמודדו 22 מועמדים. דומב תחליף את איילה קדוש שפרשה לפני מספר חודשים.

דומב, תושבת העיר, רו"ח בהשכלתה, עבדה בשלוש השנים האחרונות בלשכת מבקרת העירייה כמנהלת מחלקת ביקורת וניהול תלונות הציבור. במסגרת תפקידה שימשה כאוזן קשבת לתושבים וגורם מקשר בינם לבין האגפים והמחלקות השונות. בנוסף, ערכה ביקורות שונות על פעולות ותהליכים המתבצעים בעירייה, ובכך תרמה תרומה ניכרת למאמץ להפוך את המערכת העירונית ליעילה, פשוטה וממוקדת מטרה. במסגרת עבודתה הקודמת, במשרד רו"ח, רכשה ניסיון וידע רב במגוון תהליכים הקשורים להתנהלות הרשויות המקומיות ועבודתן מול השלטון המקומי, ביניהם ביקורת ועריכת דוחות כספיים ברשויות מקומיות מטעם משרד הפנים וכן ביקורת תקציבי חינוך המועברים ממשרד החינוך לרשויות המקומיות. דומב שימשה כראש צוות ביקורת ופיקוח על תהליך הבחירות במגוון רשויות מקומיות ואף בבחירות הארציות – עבודה זו נעשתה מטעם משרד מבקר המדינה. דומב נשואה לרב יוסף חיים, אמא לארבעה ילדים ומתגוררת במרכז העיר.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "עיריית פתח תקוה בראשותי מחויבת לפעול על פי החוקים, התקנות והנהלים המחייבים על מנת לשפר את תפקוד המערכת העירונית ושיפור איכות חייהם של תושבי העיר. תפקיד מבקרת העירייה תורם ליעילות המערכת, בין היתר בניהול התקציב ובמתן השירותים לתושב. שקיפות ומינהל תקין הם הנורמות שעל פיהם עיריית פתח תקוה תפעל ואין לי ספק כי תהילה דומב תקדם נורמות אלה ותמשיך לפעול עפ"י אמות המידה הראויות. אני מברך את מבקרת העירייה על היבחרה לתפקיד החשוב ומאחל לה בהצלחה רבה".

חבר הועדה למינוי בכירים בעירייה, הרב ישראל פרידמן, אמר למלאבס: "הייתה ישיבה ארוכה והבחירה לא הייתה פשוטה. היו למעלה מעשרים מועמדים שחלקם בעלי ניסיון רב בתחום הביקורת. התייחסנו בכובד ראש לכל מועמד ומועמדת כמתבקש מאיוש תפקיד כה חשוב של שומר-סף על התנהלות הרשות המקומית וחברות הבת שלה. המועמדת שנבחרה הרשימה את חברי הוועדה ביכולותיה ובמקצועיותה ואני מברך אותה על זכייתה ואת העירייה על היבחרה של גברת דומב לתפקיד החשוב והמאתגר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בנ

    אחלה עובדת.יחס חם ורצון לעזור.שמח שנישארה שם.
    אחת שבאה לעבוד.ולא לחפף ולשחק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר