צילום אילוסטרציה זק"א

בעקבות ריח חריף בחדר המדרגות: גופת גבר כבן 57 נמצאה כשבוע לאחר מותו

צוות זק"א הוזעק הבוקר לדירה ברחוב שטמפפר שם התגלתה גופה במצב של ריקבון

פורסם בתאריך: 1.11.20 12:25

עדכון אחרון: 1.11.20 14:02

גופת גבר בן 57 נמצאה היום בדירה ברחוב שטמפפר בעיר, במצב ריקבון קשה, כשבוע לאחר מותו של האדם. היום (ראשון) סמוך לשעה 11:00 התקבל דיווח על במוקד זק״א. למקום הגיעו כוחות ההצלה וכוחות זק"א אשר נחשפו לתמחונה הקשה בזירה.
רועי סולומון, מתנדב זק״א שטיפל בזירה מספר: "מדובר בגבר בן 57 שגר וחי לבדו, מצאנו את גופתו מוטלת בביתו במצב ריקבון קשה זמן רב לאחר מותו. שכן סיפר לנו שבעקבות ריח נוראי שדלף מהדירה הזעיק את בעל הדירה ואת המשטרה שפתחו את הדירה ומצאו את גופת המנוח במצב של איבוד צלם אנוש ופראמדיק מד״א אישר את מותו". עוד הוסיף סולומון: "מתנדבי זק״א מרחב שרון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה. גופת המנוח הועברה למכון באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה".
בזק"א מציינים שמתחילת שנת 2020, טיפלו מתנדבי זק״א בפתח תקווה בעשרה אירועים קשים של אנשים מבוגרים  עריריים וגלמודים שנמצאו מוטלים בביתם זמן רב לאחר מותם. בין המקרים: בחודש יולי השנה, דיווח של שכנים ברחוב אורלוב, שהריחו ריחות רעים חזקים, חשף מראה מזעזע של אדם בשנות ה-70 שלו שחי בדירה מלאת אשפה וג'וקים. יצוין כי תחילה חשבו רבים שמדובר בעוד מקרה של גופה שהייתה זמן רב בדירה ולמקום הגיעו כוחות זק"א.
בחודש יוני השנה נמצאה גופה ביחידת דיור ברחוב ההגנה לאחר שהשכנים חשו בריח חריף. כוחות הכיבוי והמשטרה פרצו לדירה. "הם מצאו את המנוח במצב של איבוד צלם אנוש", תיארו אנשי זק"א.
בחודש אפריל היו לא מעט מקרים בהם התגלו גופות: גופת גבר כבן 50 נמצאה במצב של ריקבון ביחידת דיור ברחוב וולפסון בעיר. עוד באותו חודש, צוות של זק״א מצא בתוך ערימות אשפה בבית ברחוב צה"ל גופת אישה כבת 70, במצב ריקבון מתקדם. ״כשהגעתי למקום חשכו עיני, המראות היו קשים מאוד, כל הבית היה מלא בערימות אשפה, השכנים סיפרו לנו שהרגישו ריח נוראי". נמסר מצוות זק"א שאנשיו בזירה סיפרו שפרצו את הדלת, חפרו בתוך ערימות האשפה למעלה משעתיים עד שמצאו את גופת המנוחה כשהיא עם איבוד צלם אנוש במצב ריקבון מתקדם.
בנוסף, באפריל, התגלתה גופת אישה כבת 70, במצב ריקבון מתקדם, בדירה ברחוב העלייה השנייה בפתח תקוה. מדובר היה באם מבוגרת בת 70 ובתה הלוקה בפיגור שכלי קשה שחיו לבד בבית. לאחר שהאם נפטרה לא ידעה הבת מה לעשות.
בזקא מבקשים שאם יש לכם שכן שגר וחי בבדידות, בדקו בשלומו פעם ביום ודווחו לרשיות הרווחה על מנת להציל חיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר