יכין סנטר, צילום ארכיון צילום זאב שטרן לחנויות המצולמות אין קשר לכתבה

החנויות שפתוחות ביכין סנטר: "עם כל הכבוד לקבינט צריך להתפרנס"

בחנויות רבות במתחם יכין סנטר לא חיכו לקבינט הקורונה ופתחו תוך שמירה על ריחוק חברתי, עטיית מסכות והכנסת הלקוחות כבודדים. תושבת שהייתה במקום: "זה נחמד שסוף סוף אפשר לקנות ולשנות אווירה"

פורסם בתאריך: 3.11.20 16:45

בעוד קבינט הקורונה עדיין דן האם לפתוח חנויות רחוב או לא, במתחם יכין סנטר בעלי עסקים רבים שמצוים במצוקה גדולה, לא חיכו. המסעדות ובתי הקפה אמנם סגורים לישיבה, אבל מרבית החנויות במקום פתוחות, תחת מגבלות ותוך שמירה על ריחוק ועטיית מסכות. בסיבוב קצר במתחם אפשר לראות שחנויות הבגדים פתחו, ומכניסות את הלקוחות אחד אחד, והתושבים מגיעים. פרט לחנויות הבגדים פתחו חנויות נוספות כמו חנות משחקים, כלי בית ועוד. "אנחנו פתחנו כבר לפני שבועיים", אומר אחד מבעלי העסקים במקום, "עם כל הכבוד לקבינט הקורונה, אנחנו צריכים להתפרנס".

תושבת שהגיעה למקום מספרת: "החנויות לא מלאות וייתכן שהסיבה היא שאנשים עדיין לא מודעים לכך שהמקום נפתח. אנשים מגיעים לסופר, רואים שיש עוד חנויות פתוחות ונכנסים. זה נחמד שסוף סוף אפשר להתחדש בבגדים חדשים, לקנות משחקים וסתם להחליף אווירה. בעיקר כשמדובר במתחם פתוח ויש מספיק מרחק בין אדם לאדם".
מהנהלת המתחם נמסר: "הנהלת המתחם פועלת כמיטב יכולתה לסייע ללקוחות ולעסקים לעבור תקופה קשה זו בבטחה ובבריאות, בהתאם להנחיות המשתנות מעת לעת, ואינה מתערבת בניהול העסקים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר