גשם, חורף. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הגשם בפתח תקוה: התחזית, ההיערכות וההנחיות המיוחדות לתושבים

הגשם מתחזק היום והטמפרטורות ימשיכו לרדת. כמו כן יש חשש לשטפונות. בעירייה העבירו הנחיות לתושבים ועדכנו כי השלימו את ההיערכות

פורסם בתאריך: 4.11.20 07:55

אחרי גשם קל שירד אתמול (שלישי), היום צפוי הגשם להתחזק והטמפרטורות ימשיכו לרדת. נחום מליק, חזאי בחברת מטאו טק, מציין "ברביעי בבוקר יתחילו לרדת גשמים חזקים, מלווים בסופות רעמים, שצפויים להימשך במהלך היום והטמפרטורות ירדו במידה ניכרת. בגלל האפשרות שירדו כמויות גשם גדולות בפרקי זמן קצרים, קיים חשש להצפות במקומות נמוכים כמו בכבישים, חניונים וכדומה. בחמישי הגשמים אמורים להיחלש, אבל ימשיכו לרדת מידי פעם וכן ינשבו רוחות חזקות. מזג האוויר יהיה קר מהרגיל לעונה, 22 מעלות בשעות היום ו-15 מעלות בשעות הלילה. ביום שישי יהיה מעונן חלקית, עדיין צפוי להיות גשם מקומי. בשבת מזג אוויר יהיה מעונן חלקי, הטמפרטורות יעלו מעט ויש אפשרות לגשם קל בשעות הבוקר".
אפשר להגדיר את הגשם שיגיע כיורה?
"כן. הגשמים שיהיו באזור המרכז, גוש דן והסביבה, הם היורה".
בעיריית פתח תקוה עדכנו כי כבר בשבוע שעבר סיימו את ההכנות לקראת החורף וקיימו ישיבת הערכות. כמו כן עדכנו לגבי העבודות שבוצעו כחלק מההיערכות לחורף כמו ביצוע גיזום של ענפים הנוטים ליפול ועצים הצומחים תחת חוטי חשמל, ניקוי קולטנים, תקינות רמזורים, איסוף גרוטאות ואשפה, חיזוק שלטים וכדומה.
כמו כן, ניתנו הנחיות לכוננים להיות ערוכים במידת הצורך עם מנופי גיזום, מכונות טיאוט, טרקטורים וגנרטורים לחירום. גם המוקד העירוני 106 הפועל 24/7 יערך לתגבור במידת הצורך, וכך גם השיטור העירוני, צוות סע"ר ואנשי אגף הביטחון.
ראש העירייה, רמי גרינברג: "בשנתיים האחרונות ביצענו עבודות תשתית במיליוני שקלים ברוב אזורי העיר במטרה לשפר את מערכות הביוב והתיעול ולמנוע הצפות בזמן הגשמים. אנו עושים כל שניתן, בכלל התחומים על מנת להיות ערוכים לחורף הקרב ובא ולימי הגשמים. אני מבקש גם מהתושבים להיערך ולהתכונן גם בביתם, לנקות את המרזבים, להימנע מלהוציא בימים הסוערים גזם וגרוטאות, לחזק דודי שמש בגג, לקשור כל ציוד העלול לעוף מהגג או מהמרפסת ולהצטייד בתאורת חירום. חורף בריא, חם ובטוח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורה

    חבל שאין התיחסות לאזור שעריה לכיכר שהורידו ולא סיימו עבודה פיזרו אדמה וכל המדרכות בוץ ממש לא לענין להזנחה הזאת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר