נחש ברחוב מטלון בפתח תקווה באדיבות גדעון דעבול

רגעים ארוכים של פחד: צפו בלכידת נחש צפע בסלון בית בפתח תקוה בשעת לילה מאוחרת

לוכד הנחשים הפתח תקוואי גדעון דעבול הוזעק לבית בקרית מטלון, לאחר שהמטפלת הבחינה בנחש. "זו תקופה מסוכנת", אומר דעבול, "לפני כחודשיים בקעו הרבה ביצים ועכשיו הם מחפשים אוכל לפני החורף"

פורסם בתאריך: 10.11.20 14:16

לוכד הנחשים הפתח תקוואי, גדעון דעבול, לכד ביום שני נחש צפע בבית פרטי ברחוב מטלון בעיר. הנחש נמצא בפינת הסלון על ידי המטפלת הפיליפינית אשר מטפלת בבעלת הבית. המטפלת אשר ראתה את הנחש קרוב לאישה, לקחה מגב וניסתה לגרש את הנחש החוצה, אך הנחש התחיל לנשוף לכיוונה והיא נלחצה. היא התקשרה אל בנה של האישה והבן פנה אל גדעון דעבול ושלח לו תמונה, אז התברר שמדובר בצפע.

"בשעה 22:30 בלילה, אני מקבל טלפון ומישהו אומר שבבית של אמא שלו נמצא נחש ושאל אם אני יכול להגיע בבוקר, שאלתי אותו אם יש תמונה, הוא שלח לי תמונה וראיתי שזה צפע כי כבר נתקלתי בעבר בקרית מטלון בהרבה נחשי צפע. אמרתי לו שאני מגיע באותו רגע", מספר דעבול. "הגעתי למקום והמטפלת מספרת לי שהיא ראתה בתוך הסלון צמוד לקיר בפינה, נחש. היא חששה להגיד לאישה שהיא מטפלת בה שיש נחש וביקשה ממנה לעבור מקום לכורסא ליד. היא לקחה מגב וניסתה להתקרב לנחש והוא התחיל לנשוף לכיוון שלה, דבר שהוא מאוד מסוכן", הוא אומר. "המטפלת פתחה את הדלת של הסלון ודחפה את הנחש החוצה לחצר".

דעבול התחיל לחפש את הנחש בחצר בתוך הפרחים. "בשלב כלשהו לקחתי צינור מים והתחלתי להשפריץ. צריך להבין שבלילה קשה למצוא אותו, ואז הנחש יצא החוצה ועלה על הגדר. כשרצתי החוצה, הוא נבהל וחזר פנימה. ואז השפרצתי עוד פעם מים והוא יצא וכך תפסתי אותו".
זו תקופה של נחשים?
"עכשיו זו התקופה הכי מסוכנת שיכולה להיות. לפני כחודשיים בקעו הרבה ביצים קטנים והם עכשיו מחפשים אוכל לפני החורף לפני שהם ייכנסו לתרדמת חורף. הם מחפשים מקומות קרים בתוך האדמה, בתוך פחים, אסבסט ובלוקים וצריך להיזהר מאוד. בנוסף, צריך אסור להרוג נחש כי זו חיה מוגנת ולא לנסות לתפוס אותו או לצלם אותו עם פלש כי הוא יברח, אלא לעקוב אחריו ולהתקשר ללוכד נחשים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ימ"ש של הנחשים והמגינים עליהם

    חיה מוגנת בתחת שלי !
    הם יכולים להרוג אותנו ואנחנו צריכים לשמור ולהגן עליהם? הזוי מי שהחליט את זה.
    להשמיד את כל הנחשים !
    עם כל העכברים והעכברושים אנחנו כבר נדע להתמודד.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר