גן ערבה מחנה יהודה

שרפו את הנדנדה: תלונות קשות במחנה יהודה על ונדליזם בגינות

תושבים מתלוננים על כך שבני נוער משועממים מסתובבים בגינות בלילות, שותים, מרעישים ומזיקים למתקנים. העירייה: "הוונדליזם שהתגלה הלילה ידוע ומוכר ויתוקן בהתאם"

פורסם בתאריך: 12.11.20 08:31

תושבים בשכונת מחנה יהודה מתלוננים על ונדליזם בגינות, על הרס מתקני שעשועים ועל בני הנוער שמסתובבים בשעות הערב ומשועממים. בקבוצת הפייסבוק 'מחנה יהודה שלי- ועד הפעולה' של השכונה העלה אחד התושבים תמונות מגן התשעה ומהגינה ברחוב הערבה, בהם הותקנו לא מזמן מתקנים חדשים, ובני נוער שככל הנראה היו במקום בלילה, שרפו את אחד המתקנים וכן ציירו על מתקן אחר.

בתגובה דרשו תושבים רבים להתקין במקום מצלמות אבטחה. תושבת מהשכונה ציינה: "מידי ערב מתגודדים בני נוער בגינות, מעשנים, שותים וצועקים, השעמום שלהם גורר לונדליזם והרס, צריך לדאוג להם למקומות בילוי שלא יסתובבו בלילות".

"קמנו בבוקר וראינו ונדליזם חמור מאוד", אומר אחד התושבים. "צריך להבין שכמה שעות לפני כן ביקרה במקום סיירת ההורים וכנראה שאחרי שהם הלכו, בני הנוער עשו את הוונדליזם". תושבת אחרת מוסיפה: "העירייה חייבת לדאוג לאכיפה בגינות הציבוריות, אצלנו בשכונה ובכלל העיר בכלל. מדובר בנערים משועממים, שמסתובבים בלילות, עושים רעש, שומעים מוזיקה בקולי קולות ולצערי גם הורסים את הגינה. אנחנו פונים כל הזמן למוקד העירוני, שולחים פיקוח, הנערים בורחים ואז חוזרים. צריך להתחיל לחלק דוחות, לחבר את הגינות למוקד העירוני, רק כך אולי סוף סוף יהיה לנו שקט".

הטרמפולינה בגן התשעה במחנה יהודה

מדוברות העירייה נמסר: "ביוזמת ראש העיר, נפרסו מצלמות רבות בכל רחבי העיר ובפאתי העיר וכן הוקם משל"ט עירוני המאוייש 24/7 ומגיב לאירועים בזמן אמת. כמו כן, הוקמו סיירות עירוניות אשר במסגרת פעילותן נתפסו מאות מקרי פשיעה ו-ונדליזם בזמן אמת. לצד מעטפת הביטחון, העירייה משקיעה מיליוני שקלים בגידור גינות ובאמצעי אבטחה נוספים אשר מוכחים כיעילים נגד ונדליזם. על אף מאמצי העירייה הרבים בנושא לא ניתן למנוע מקרי ונדליזם באופן מוחלט ועל כן אנחנו קוראים להורים לקחת אחריות ולהסביר על חומרת המעשים לילדיהם. על כל פנים, הוונדליזם שהתגלה הלילה בגינות המדוברות ידוע ומוכר לגורמי הרשות ויתוקן בקרוב ובהתאם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעקב.

    כל כך קשה להציב מצלמות אבטחה ולראות מי מבצע את הונדלים?
    לטיפולך צדוק בן משה ואני גרינברג.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר