מתנ"ס נווה גן. צילום זאב שטרן

המתנ"ס הסגור: תושבים בנווה גן מבקשים מהעירייה לקיים פעילות בהתאם להנחיות

המתנ"ס בשכונה לא מקיים פעילויות מאז הסגר הראשון והצוות נמצא בחל"ת. תושבים מבקשים לקיים פעילויות במרחב הפתוח ובזום לגמלאים ולילדים

פורסם בתאריך: 12.11.20 13:05

תושבי שכונת נווה גן מבקשים מראש העירייה רמי גרינברג, להחזיר לפעילות את המתנ"ס הקהילתי, שנאלץ לסגור את שעריו בסגר הראשון ומאז מנהל המתנ"ס ארז ארבל ושאר הצוות נמצאים בחל"ת. לדברי התושבים, הם מבינים שלא ניתן לפתוח את המתנ"ס לפעילות מלאה, אך מבקשים שתתקיים פעילות בשטח הציבורי, סדנאות בפעילות מצומצמת, וכן פעילות בזום כפי שנעשה במתנ"סים אחרים. עוד אומרים התושבים שהשכונה מונה כ-15 אלף תושבים ויש בכך צורך רב.

"מאז הסגר הראשון, כשהמתנ"ס נסגר, אין במקום פעילויות וחוגים", אומרת אחת התושבות, "ומצד שני אנחנו רואים בקבוצות הפייסבוק השונות ובוואטסאפ שבמתנ"סים אחרים בעיר כן מתחילים לקיים פעילויות, אם זה סדנאות מצומצמות של מספר ילדים, פעילויות במרחבים הפתוחים או בזום. ואצלנו אין כלום". תושב אחר מוסיף "היינו רוצים שהעירייה תראה מה ניתן לעשות, איך מקיימים פעילות לגמלאים ששעות הבוקר שלהם ללא עשייה כבר הרבה זמן ואיך דואגים לפעילות לילדים, כמובן בהתאם לתקופה".

התושבים מבקשים לצד זה לשבח את מנהל המתנ"ס ארבל שנמצא בחל"ת: "ארז הוא דמות שמאוד אהובה על כולם, הוא תורם לקהילה ועוזר לנו בכל פרויקט ומה שאנחנו מבקשים ולאו דווקא בתוך המתנ"ס. המתנ"ס מבחינתו זה לא רק עניין כלכלי, אלא עניין קהילתי והוא דואג לגבש את הקהילה ועל כך תודתנו, במיוחד בימים אלה".
מדוברות העירייה נמסר: "במסגרת כלל הפעילויות הקהילתיות שהרשות מקדמת יחד עם מקפ"ת בהתאם להנחיות, בימים הקרובים יפורסמו הפרטים על הפעילות "קהילה עד הבית" שבמסגרתה מדריכים יקיימו פעילויות מותאמות לשכבות הגיל השונות במרחב הפתוח. יודגש כי על פי ההנחיות לא ניתן לקיים בימים אלו פעילויות פנאי, תרבות וחינוך בלתי פורמאלי – בכלל המתנ"סים בעיר. עם אישור הפעלת המתנס"ים, גם המתנ"ס בנווה גן יחזיר את מגוון השירותים בהתאם להנחיות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר