זהבה מנצור ז"ל

הלכה לעולמה זהבה מנצור, לשעבר יו"ר נעמת במרחב פתח תקוה

מנצור, תושבת ראש העין, נפטרה ככל הנראה מדום לב, והיא בת 63. "היא נגעה בלב ובנפש של כל הסובבים אותה והאירה אותנו בנוכחותה", ספדו לה בהסתדרות המרחב

פורסם בתאריך: 12.11.20 14:58

זהבה מנצור, תושבת ראש העין, יו"ר נעמת במרחב פתח תקוה לשעבר ששימשה בתפקיד במשך 18 שנה, ולפני כן שימשה יו"ר נעמת ראש העין, הלכה הלילה לעולמה, ככל הנראה מדום לב, והיא בת 63. הלווייתה התקיימה היום בראש העין. מותה היכה בתדהמה את בני משפחתה, חברים ומי שעבד איתה לאורך השנים. כולם סיפרו על אישה נעימה עם לב רחב שתמיד היתה מוכנה לעזור ולסייע לכולם. היא הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים.

חנוך עוז, חבר מועצת העיר בראש העין, ומי שהכיר היטב את מנצור, ספד לה: "ברוך דיין האמת, אשת חיל מי ימצא. זהבה מנצור, שכנתי היקרה, יו"ר נעמת בהסתדרות מרחב פתח תקווה, הלכת בטרם עת. זכיתי להכיר את היושר שלך, המנהיגות והעוצמה והיופי שבאישיותך. שירתת את הציבור בנאמנות ובנחישות אין סופית, נוחי על משכבך". עוד הוסיף: "משתתף בצער המשפחה, שלום מנצור הבעל היקר לילידים היקרים הילה, תמירה, אורין ושגיב ומשפחת מעדני היקרה, האבא צדוק שיחיה, האחים היקרים עובדיה ועזרני מעדני, האחות היקרה חיה גידן".

בהסתדרות מרחב פתח תקווה פרסמו בדף הפייסבוק שלהם הודעת תנחומים. "הלילה נפרדנו בצער רב מחברתנו זהבה מנצור, יו"ר נעמ"ת מרחב פתח תקווה לשעבר, שהלכה לעולמה בטרם עת", נכתב, "זהבה הייתה אישה גדולה עם לב גדול ובעלת רגישות ונתינה אין סופית. היא נגעה בלב ובנפש של כל הסובבים אותה והאירה אותנו בנוכחותה. משפחת נעמ"ת וההסתדרות במרחב פ"ת מבכים את לכתה ושולחים תנחומים כנים למשפחה".

זיו כהן תושבת פתח תקווה, שעבדה עם זהבה במשך שנים רבות, בזמן ששימשה כמנהלת מעון נעמ"ת כפר גנים ויו"ר ועד עובדות נעמת פתח תקווה וראש העין מוסיפה, סיפרה: "עבדתי עם זהבה במשך שנים רבות והייתי המנהלת הראשונה שהיא גייסה כשהיא נכנסה לתפקיד. היא הייתה אשת הברזל. קשוחה מבחוץ ומבפנים היה לה לב רך והיתה מתרגשת מכל בכי של ילד ומכל תלונה ומכל בעיה. היא תמיד עמדה לצד הצדק, הילד במקום הראשון תמיד, העובדת גם כן. כשהיתה צריכה היא היתה מכה בפטיש. כשהיתה צריכה היתה מלטפת. למרות המחלוקות שהיו בנינו לאורך השנים בעבודה, תמיד הערכנו אחת את השנייה והמוות שלה כואב מאוד והיא ליוותה אותי לאורך כל הדרך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר