צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
עצור צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

כתבי אישום מזעזעים נגד תושבי פתח תקוה ותושב כפר סירקין על עבירות מין ברשת

"שלחי תמונות עם חצאית יפה .... אפנק אותך בנגיעות נעימות", כתב אחד הנאשמים לסוכנת משטרה שהתחזתה לבת 12. כתבי האישום כוללים ניסיון אינוס בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, ניסיון מעשה מגונה בקטינה, ניסיון מעשה סדום בקטינה ועוד

פורסם בתאריך: 22.11.20 08:38

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה ביום חמישי, כתבי אישום לבית המשפט המחוזי מרכז ולבימ"ש השלום בראשל"צ נגד 20 נאשמים בינהם שני תושבי פתח תקווה – ד"ד, ו-י"ר, ותושב כפר סירקין ז"א, בגין עבירות מין באינטרנט שבוצעו כלפי סוכנת משטרתית שהציגה עצמה כילדה בת 12.
כתבי האישום כוללים ניסיון אינוס בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, ניסיון מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לו 14, ניסיון הטרדה מינית בקטין שטרם מלאו לו 15 שנים, ניסיון מעשה סדום בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, החזקת חומר תועבה בדמותו של קטין. על פי כתבי האישום, שהוגשו על ידי עורכי הדין מיטל אילן ואופיר אפרתי, במסגרת מאבק בתופעת עבריינות המין בקטינים וקטינות באינטרנט, ביצעה משטרת ישראל פעילות יזומה לאיתור חשודים אשר מבצעים עבירות מין בקטינים באינטרנט ומחוצה לו. במסגרת הפעילות הופעלה על ידי המשטרה סוכנת המשטרתית בדירה באזור השפלה, שתפקידה היה לגלוש באתר "טוטאל צ'אט", שהינו פלטפורמה לשיחות והתכתבויות של פורטל וואלה, בזהות בדויה של ילדה בת 12 בשם "שיר", שכינויה בצ'ט היה "שיר 12".

"תלטפי את התחתונים". סוכנת משטרתית שהתחזתה לבת 12 חשפה עברייני מין בפתח תקוה | צפו בתיעוד הנדיר

כתב האישום נגד ד"ד מפתח תקוה, שהוגש לבית משפט השלום, כולל שלוש עבירות של ניסיון הטרדה מינית בקטין שטרם מלאו לו 15. על פי כתב האישום הוא ניהל עם "שיר" שיחות בעלות תכנים מיניים, וזאת על אף ששיר הבהירה כי היא קטינה בת 12 ואמרה פעמים רבות כי היא "קטנה", "מתביישת", "מפחדת" וכן כי הדברים עליהם מדבר המשיב הם "של גדולים". בכתב האישום נכתב שהוא פנה לשיר בצ'ט תחת הכינוי "אסף" 1 ואמר לה כי הוא מעוניין להכיר אותה וציין כי הוא "אוהב שהיא קטנה וחמודה". בהמשך הציע לה להיפגש עמו בקניון ובהמשך החל בשיח בעל תכנים מיניים. הנאשם ביקש משיר לראות תמונה שלה ושאל אם יש לה תמונות עם "חצאית יפה" ועוד אמר לה "את יפיפיה וסקסית שיר". משהשיבה שיר כי אמה לא מרשה לה ללכת לבתים של אנשים זרים ענה לה הנאשם: "תגידי לה שאני יפנק אותך בנשיקות… ונגיעות נעימות……. בהמשך שאל אותה שאלות אישיות והציע לה הצעות מיניות. בכתב האישום נכתב, שהוא ביצע את המעשים המתוארים, בסוברו כי מדובר בקטינה בת 12 שנים. הנאשם פנה לשיר מספר פעמים בצ'ט תחת אותו כינוי.

כתב האישום נגד תושב פתח תקוה י"ר, שהוגש לבית משפט השלום, כולל עבירה של הטרדה מינית של קטינה שטרם מלאו לה 15 שנים. על פי כתב האישום הוא פנה אליה בצ'אט תחת הכינוי "שוטר מגב שרירי". בתחילת השיחה שאל הנאשם את שיר באיזה כיתה היא והאם יש לה חזה גדול והיא השיבה לו שלא, משום שהיא בת 12 ובכיתה ו', אך הנאשם המשיך ושאל אותה שאלות אישיות והציע לה הצעות מיניות וכן הציע לה אייפון 11 תמורת מפגש. הנאשם חזר והציע לה הצעות בעלות אופי מיני, בסוברו כי מדובר בקטינה בת 12 שנים.

כתב האישום נגד תושב כפר סירקין ז"א, שהוגש לבית המשפט המחוזי, כולל עבירות של ניסיון מעשה סדום בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, ניסיון מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 14, ניסיון הטרדה מינית בקטין שטרם מלאו לו 15 והחזקת חומר תועבה בדמותו של קטין. על פי כתב האישום, הוא פנה אל שיר באתר "טוטאל צ'אט' באינטרנט, תחת הכינוי הצלם 420. עם תחילת ההתכתבות שאל הנאשם: "את נשלטת?", ושיר בתגובה השיבה: "אני לא מבינה מה אתה אומר, אני בת 12". הנאשם כתב לשיר: "זה שאת מצייתת לכל מה שאני מבקש ממך לעשות". בהמשך בדק האם שיר לבדה בבית, ומשנענה בחיוב, החל לנהל עמה שיחה בעלת תכנים מיניים ושאל אותה האם ברצונה לציית לו והורה לה לבצע מספר מעשים מיניים. היא ענתה לו שהיא מתביישת ומפחדת והמעשים שהוא מורה לה לעשות, מכאיבים לה, אך הוא התעלם מדבריה והמשיך להורות לה לעשות מעשים שונים. על פי כתב האישום הנאשם ביצע את המעשים המתוארים לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני, בסוברו כי מדובר בילדה בת 12 ובמעשיו ניסה הנאשם לבצע מעשה סדום, מעשה מגונה והטרדה מינית בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים. עוד נכתב בכתב האישום שהנאשם החזיק במכשיר הטלפון הסלולארי שלו קבצים ובהם שני סרטונים הכוללים תוכן מיני ובהם קטינים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירון

    שופט בתי משפט להפסיק להיות יפה נפש ורחמנים יש להעניש עבריני מין בחומרה ללא רחמים ולישלוח אותם עבריינים לכלא ברדה שיראו ויראו ולא לרחם על אף אחד הילדות הם לא צריכות להיות טרף לעברינים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר