צילום אילוסטרציה: ניר קידר
צילום אילוסטרציה: ניר קידר

מזעזע: תושב העיר נאשם שתקף את בנו התינוק בן השישה שבועות ואת אשתו

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד התושב בן ה-25

פורסם בתאריך: 22.11.20 19:42

תושב העיר בן 25 מואשם שנהג באלימות כלפי בנו התינוק בן השישה שבועות וכלפי אשתו. פרקליטות מחוז מרכז הגישה נגדו לבית משפט השלום בפתח תקוה כתב אישום ובקשה להארכת מעצר עד תום ההליכים נגדו. סעיפי האישום נגדו הם תקיפת קטין חסר ישע בידי האחראי, תקיפת בת זוג ואיומים.
בכתב האישום מתואר כי ב-15.11 הגיע הנאשם לביתו כשהוא שיכור, תקף את בת זוגו, ואיים כי הוא ירצח אותה ויפגע גם באמה, לגביה טען כי היא מנסה להפריד ביניהם, כל זאת בעודו אוחז בסכין. הוא תקף את המתלוננת בפניה ומיד לאחר מכן הוציא את בנו התינוק בן השישה שבועות מהעריסה, טלטל אותו והשליכו אל עריסתו. כתוצאה מכך פרץ התינוק בבכי ונגרמה לו המטומה קטנה מעל העכוז. המשיב משך את המתלוננת מהדירה לכיוון החניון תוך שהוא מקלל, מגדף ומאיים עליה, בעוד הוא מותיר את התינוק לבדו בדירה חרף תחינותיה של המתלוננת.
בהמשך, שבו הנאשם ואשתו לדירה, ובעוד הוא נוטל בידו סכין, נסה האישה מפניו לחדר השירותים, כשהיא אוחזת בתינוק, ונעלה את הדלת. הנאשם, על פי כתב האישום, איים לרצוח את אותה ואת התינוק ואף אמר לה שלא אכפת לו לשבת בכלא כל החיים
על פי כתב האישום הנאשם שבר באמצעות פטיש את חלון חדר השירותים כאשר נתזי הזכוכית פגעו בראשו של התינוק וגרמו לו לשריטות בקרקפת ולדימום. בהמשך, הצליח המשיב לפתוח את דלת חדר השירותים, משך את התינוק מידיה של האישה, הפילו ארצה והיכה את האישה בראשה, גרם לה לשריטה בצווארה וקרע את חולצתה, עד שעלה בידיה להימלט לשכנים שסייעו לה להשתלט עליו שיב ולהזעיק את המשטרה למקום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר