שטרות. צילום אוליבייה פיטוסי

מה הייתם עושים אם הייתם מוצאים שקית עם אלפי שקלים? כדאי שתקראו את הסיפור של ראמי אפי

הוא ביקש מחבר לפרסם פוסט, והבטיח להחזיר את הכסף רק למי שינקוב בסכום המדויק. "הרבה אנשים התקשרו והמציאו כל מיני סכומים, אבל לא נתתי להם. בסוף התקשר מישהו שאמר לי את הסכום המדויק", מספר ראמי אפי, שמצא שקית עם כסף ברחוב שפרינצק

פורסם בתאריך: 24.11.20 13:49

ראמי אפי, תושב הכפר בית לקיא הסמוך למודיעין-מכבים-רעות, מצא ביום שני השבוע שקית עם סכום גדול של כסף שנפלה ברחוב שפרינצק בעיר. ראמי ביקש ממכרים שלו בעיר לפרסם פוסט ובו הוא על מה שמצא וכי ימסור את השקית ותכולתה למי שינקוב בסכום המדויק. בסופו של דבר פנה אליו תושב העיר, נקב בסכום וקיבל את האבידה. "אני סוחר, בעל חנות בכפר שלנו ואני מסתובב גם בפתח תקווה לקנות ציוד", מספר ראמי. "ביום שני הייתי ברחוב שפרינצק ומצאתי ליד תחנת האוטובוס, קרוב לכספומט, שקית. פתחתי את השקית וראיתי שיש בה הרבה כסף וישר הבנתי שמדובר כנראה במשכורת של מישהו שהוציא כסף מהבנק וזה נפל לו. ביקשתי מחבר שיפרסם פוסט על כך שמצאתי שקית עם כסף ושהכסף יוחזר רק למי שיגיד לי את הסכום המדויק. הרבה אנשים התקשרו והתחילו להגיד שזה הכסף שלהם והמציאו כל מיני סכומים, אבל לא נתתי להם. בסוף התקשר אדם בן 67 שאמר לי את הסכום המדויק. נפגשתי איתו אצלו בבית והחזרתי לו את הכסף. הוא רצה לתת לי 300 שקלים, אבל לא הסכמתי לקחת כלום. הוא לא הפסיק לבכות ולא האמין שאני ערבי ושלא לקחתי את הכסף".
כמה כסף היה בשקית?
"3,470 שקלים".
ומה אמרו אנשים מסביב ששמעו שמצאת שקית עם כסף?
"כשאנשים שמעו שמצאתי את הכסף, הם אמרו לי שמכיון שאין שם ואין שום פרט מזהה, אני יכול לקחת את הכסף וזה כתוב גם בתורה שלנו. אבל אני אמרתי שאין ברכה בכסף שהוא לא שלך. אני ערבי מוסלמי וזה לא בריא לי ולילדים שלי להשתמש בכסף שהוא לא שלנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רחלה

    כל הכבוד לראמי!זה רק מוכיח שאדם נמדד במעשיו ללא הבדל גזע, מין או דת.יישר כוח⚘

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר