חתימת הסכם מקוה שעריה
חתימת הסכם מקוה שעריה

יחזור לפעול בקרוב: שיפוץ מקווה שעריה יעלה 2 מיליון שקל

המקווה, שנסגר לאחרונה על ידי משרד הבריאות מטעמים בריאותיים, ישופץ בתוך שלושה חודשים

פורסם בתאריך: 11.6.17 02:16

השבוע  הודיעה עיריית פתח תקווה שמקווה שעריה המיתולוגי ישופץ בעלות של כ- 2 מיליון שקלים.  לאחר פעילות אינטנסיבית של הנציגות הדתית בפתח תקוה לשיפוץ המקווה בשכונת שעריה, שנסגר לאחרונה על ידי משרד הבריאות מטעמים בריאותיים, השבוע נחתם חוזה שיביא לשיפוצו הכללי בתוך שלושה חודשים.
החוזה נחתם בהובלת מ"מ ראש העיר הרב אוריאל בוסו וראש אגף מבנים במנהל ההנדסה הרב אליהו גינת.  במעמד החתימה שנערך בלשכתו של הרב בוסו, השתתפו נציגי חברת חל"ד (חברה ממשלתית עירונית לשיקום דיור ופיתוח), נציגי המועצה הדתית ונציגי עמותת אורם בראשות איל משיח.
לאחר שחברת חל"ד יצאה במכרז לשיפוץ המקווה, התברר כי עלות השיפוץ הכולל מגיע לסכום של 1,700,000 שקל, כמעט כמו בניית מקווה חדש. במסגרת המכרז, גויסה תרומה של מחצית מהסכום על ידי עמותת אורם בראשות אייל משיח העוסקת בבניית מקוואות ברחבי הארץ. במעמד חתימת החוזה הוסכם כי השיפוץ ייצא לדרך מיד.
הרב אוריאל בוסו אמר: "אנו שמחים לבשר לתושבי שכונת שעריה כי לאחר ישיבות רבות שקיימנו בנושא לקידום שיפוץ המקווה, כעת ניתן לברך על המוגמר ובעז"ה בחודשים הקרובים המקווה המשופץ כמו חדש ייפתח לציבור. מדובר בפעולה מתבקשת לאחר עשרות שנים שלא בוצע במקום שיפוץ. במסגרת זאת, נמשיך בתקופה הקרובה לטפל בנושא המקוואות, ואנו מתעתדים לשפץ גם את המקווה הישן בשכונת עמישב, בו הוכפלו מספר הטובלות, לבנות מקוואות חדשים בשכונות כפר אברהם וכפר גנים החדשה ופעולות נוספות בתחום המקוואות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר