הקניון הגדול פתח תקוה

בקניון הגדול אומרים: הקניון פעל אתמול כרגיל עד 15:15. העירייה: הכניסות נסגרו מוקדם

אל מול תגובת הקניון, בעירייה מדגישים כי בהוראת גרינברג נסגרו הכניסות לקהל אתמול מוקדם מהמתוכנן. הקניון נפתח הערב וימשיך לפעול בהמשך השבוע במסגרת פיילוט הקניונים

פורסם בתאריך: 28.11.20 21:28

ראש העירייה, רמי גרינברג פרסם הערב הודעה בה כתב כי אפשר את פתיחת הקניון הגדול בעיר לאחר שכמות הסדרנים הוגדלה בצורה משמעותית. אתמול (שישי) פורסם כי גרינברג הורה בצהרים לשלוח לקניון הגדול כוחות פיקוח על מנת לסגור את הקניון שעה וחצי מוקדם מהמועד המקורי, לאור תמונות שפורסמו בהן רואים עומסים גדולים והתקהלויות. בקניון טוענים, שלמרות מה שפורסם, הקניון נסגר בשעה 15:15 כפי שתוכנן. בעירייה אומרים בתגובה כי נסגרו הכניסות לקהל מוקדם מהמתוכנן.

כנסו כאן לקרוא על מה שהיה ביום שישי בקניון ולצפות בסרטון.

בהודעה שפרסם גרינברג הערב נכתב: "הערב אפשרתי את פתיחת הקניון בעיר לאחר שכמות הסדרנים הוגדלה בצורה משמעותית וכבר בכניסות הראשיות לקניון מתבצע ויסות של הנכנסים בכדי למנוע התקהלות מסוכנת. עד כה וגם לפי התמונה המצורפת נשמרים כללי התו הסגול. אני קורא לציבור לשתף פעולה, לא להתקהל, להקפיד על מסכות, מרחק, ושטיפת ידיים בכדי למנוע הדבקה ובכדי שנוכל לאפשר את המשך הפיילוט של פתיחת הקניון".
מהקניון נמסר לגבי יום שישי (אתמול): "פעלנו על פי הנחיות משרד הבריאות והקניון פעל עד השעה 15.15 כפי שתוכנן מראש".  לעומת זאת בעירייה אמרו בהקשר למה שקרה אתמול: "ברגע שהתקבלו הדיווחים על עומסים, ראש העיר הורה לשיטור העירוני והמשטרה לסגור את הקניון לכניסת לקוחות. על כן לא היתה כניסת לקוחות החל מאזור השעה 12 – 13 ובמשך הזמן לאחר מכן יצאו גם הלקוחות שהיו בפנים עוד לפני הסגירה".

בשבוע הקרוב יפעל הקניון כפי שפורסם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר