הקניון הגדול פתח תקוה

בגלל העומס: גרינברג סגר את הקניון הגדול כשעה וחצי לפני המועד

הקניון נפתח הבוקר כחלק מפיילוט קניונים, אחרי תקופה ארוכה בה היה סגור. תושבים רבים הגיעו ליהנות ממבצעי בלאק פריידיי ומאווירת הקניות. בשעה אחת וחצי בצהרים, כך לפי העירייה, הורה גרינברג לסגור את הקניון בגלל עומסים וצפיפות

פורסם בתאריך: 27.11.20 13:46

עדכון אחרון: 27.11.20 17:01

ראש העירייה, רמי גרינברג, הורה לאנשי הפיקוח לסגור את הקניון הגדול היום כבר בשעה אחת וחצי, כשעה וחצי לפני המועד המתוכנן. כך לפי העירייה. הקניון הגדול נפתח הבוקר לאחר זמן רב בו היה סגור ומשעות הבוקר המוקדמות פקדו אותו תושבים רבים, אשר באו ליהנות ממבצעי 'הבלאק פריידי'. בקניון נראתה תנועה ערה ומחוץ לחנויות ניתן היה לראות תורים של לקוחות. מרבית התורים היו בכניסות לחנויות הבגדים העממיות יותר, בעוד בחנויות היותר יוקרתיות כמעט ולא היו תורים.

קיראו גם: 

כמה שעות אחרי ההודעה החגיגית: בקניון הגדול ביטלו את הלילה הלבן, הקניון ייפתח רק מחר בבוקר

"אני עומדת בתור כבר שעה ועשרים", אמרה בחורה צעירה, "אין לי מושג מה אני הולכת לקנות ואיזה מבצעים יש, אבל סוף סוף נתנו את האפשרות לצאת לשופינג וישר ניצלתי את זה". תושב אחר הוסיף: "באנו לעשות סיבוב, רצינו להיכנס לחנויות, אבל יש תורים אז ויתרנו. בכל זאת נהנינו מהאווירה, היה נחמד".

בקניון פרסמו מבצעים של עד 70% אך מרבית המבצעים נעו בין 30 ל-40 אחוז. בכניסה לכל חנות עמד אדם אשר הכניס את הלקוחות בהתאם למספר אשר מאושר לו. "אני הגעתי לקניון בשעה שבע בבוקר כשהם פתחו והייתי בין הראשונים", סיפרה תושבת שביקרה בקניון, "באתי עם הילדים, סגרתי להם את הפינה של החורף ותוך פחות משעתיים היינו בחוץ".

הקניון הגדול פתח תקוה

הפיילוט אשר אישרה המדינה לפתיחת הקניונים אמור להסתיים ב-6.12, ואז יוחלט האם ניתן לפתוח את כלל הקניונים בארץ.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. די לשקר של העסקנים

    פשוט חוצפה מה שהולך בקניון הגדול, בחורים ובחורות צעירים וצעירות מורידים את המסיכות תוך כדי הליכה, שותים ואוכלים ללא כל הפרעה. אין איש שמפקח על הקניינים וזה פשוט מחריד. כל אחד עושה כל העולה על רוחו. אנו כפסע מעליית התחלואה.

  2. שנח

    "היה נחמד, נהננו מהאוירה"…אין גבול לטמטום.
    נראה כמה תהנה אם תחלה בקורונה . או בסגר הבא.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר