"מדובר בעקיצות שמתנפחות ומזדהמות". מכת יתושים בגנים ברמת ורבר

העירייה: "צוותי ההדברה שהגיעו לגנים המדוברים לא מצאו מיני מזיקים. נבחן את הצורך בהדברה ונפעל בהתאם"

פורסם בתאריך: 22.12.20 08:41

הורים לילדים בגנים בשכונת רמת ורבר, מתלוננים על כך שהילדים חוזרים מהגן עם עקיצות רבות של יתושים. התלונות מגיעות מגן ענבל, גן פעמון, גן מיתר ועוד. לטענת ההורים הם פנו מספר פעמים למוקד העירוני ואף פנו לראש העירייה בעצמו, אך בינתיים אין שינוי במצב. "מכת היתושים והעקיצות התחילה לפני כחודש", אומרת אמא מאחד הגנים, "כל בוקר לפני שהילד הולך לגן, אני מורחת אלתוש על כל הגוף ואפילו על הבגדים שלו, אבל לצערי הוא חוזר עקוץ, איכשהו היתושים מצליחים להיכנס מתחת לבגדים. מדובר בעקיצות שמתנפחות מאוד ואם לא מטפלים הן גם מזדהמות. פנינו לעירייה וגם הגננת פנתה והבטיחו שיטפלו בזה, בינתיים שלחו מישהו לבדוק האם יש מים עומדים בגן, אבל לא מצאו כלום ושמו מלכודת ליתושים, אבל לצערי זה לא ממש עוזר". אם אחרת מוסיפה: "לא מובן מדוע דווקא בימים כאלה כשקריר יש יתושים, גם שאנחנו הולכים לגינת מילמן הסמוכה יש לא מעט ייתושים ואני מקווה שימצאו את המוקד, על מנת שהילדים יפסיקו לסבול".
מדוברות העירייה נמסר: "עיריית פתח תקוה משקיעה מידי שנה עשרות מיליוני שקלים עבור תחזוקה שוטפת בגני הילדים ובמוסדות החינוך. בתוך כך, צוותי ההדברה שהגיעו השבוע לגנים המדוברים לא מצאו מיני מזיקים. יודגש כי הצוותים הגיעו לגנים מספר פעמים בימים האחרונים כאשר במסגרת הטיפול נבדק החשש להימצאות מזיקים והוצבו גם מלכודות ניטור אשר לא העלו דבר. לצד המדבירים, נכחו גם צוותי התחזוקה מטעם העירייה אשר פעלו לתיקון ליקויים, בעיקר קוסמטיים, כפי שהתגלו בחלק מהגנים. על אף שלא נמצאו מזיקים בגנים גורמי הרשות יבחנו את הצורך בהדברה ויפעלו בהתאם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דנה

    העיר הזאת פ"ת מתחילת הקורונה. מתנהגת כמו שכונה. הולכים בער עם מסכות על הסנטר. או בלי מסכות. איפה ראש העיר רמי גרינברג. כתום ואדום זה אותו צבע. מקווה שהנדבקים בקורונה . מרגישים טוב.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר