אורנה דוידאי צילום זאב שטרן
אורנה דווידאי צילום זאב שטרן

"אני עוזבת בית". אורנה דוידאי עוזבת את הליכוד ותומכת במפלגתו של גדעון סער

"תמכתי בנתניהו, עבדתי בשבילו בטירוף וחשבתי שהוא מנהיג ראוי", אומרת דוידאי, "אבל בשנתיים האחרונות, קרה משהו"

פורסם בתאריך: 24.12.20 11:53

בשנה האחרונה לא הסתירה המשנה לראש העירייה, אורנה דוידאי, את תמיכתה בגדעון סער ואת הרצון להחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו. אתמול (רביעי) מכתב לחבריה ובו ציינה, ש-14 שנה אחרי שהצטרפה לליכוד עת ישבה המפלגה באופוזיציה והייתה בנקודת שפל במספר המנדטים שלה, היא החליטה בלבד כבד לעזוב את התנועה ולתמוך בתנועה של גדעון סער "תקווה חדשה".
"לליכוד הצטרפתי כי האמנתי בעקרונות התנועה, בנציגיה, ובאופן שהיא מלכדת ומאחדת את כל אזרחי ישראל למטרה אחת. מאותו היום, הליכוד הפך לבית שלי", אומרת דוידאי. "לא רק בית פוליטי אלא בית אמיתי, עם חברים לדרך ולחיים. רבים מחברי בליכוד הינם אנשים איכותיים. אבל השלטון רב השנים נתן בנתניהו את אותותיו. הגיעה העת לומר- די … ראש הממשלה נתניהו משתמש בתנועת הליכוד ככלי שרת. הוא אינו פועל עוד לפי עקרונות מורינו ז'בוטינסקי ובגין, אלא לפי אינטרסים פוליטיים ואישיים. כל העקרונות עליהם נלחמנו כל השנים התחלפו בפולחן אישיות. בכל השנים שהייתי בליכוד, תמכתי בנתניהו ועבדתי בשבילו בטירוף וחשבתי שהוא מנהיג ראוי, אבל בשנתיים האחרונות, קרה משהו. הוא השתלט על כל המערכות של המפלגה. אין למפלגה שום דמוקרטיה אמיתית והכל זו החלטה של אדם אחד. גם בענייני מדינה השיקולים שלו הפכו להיות שיקולי הישרדות".

דוידאי מציינת: "גדעון סער הוכיח עצמו עם השנים כמנהיג ראוי וסוחף, עתיר פעלים, פוליטיקאי מיומן ואדם הגון וישר אשר טובת הציבור והמדינה עומדת בפניו מעל טובתו האישית ומעבר לאינטרסים פוליטיים צרים".
במה מתבטאת העזיבה שלך את הליכוד?
"זה לעזוב בית אחרי הרבה שנים ולהתחיל מחדש. אני חברת ליכוד במשך 14 שנה, חברת מרכז ארבע שנים ועכשיו אני מקפיאה את החברות שלי בליכוד ואני תמיד יכולה לחזור".

מה חושב על כך ראש העירייה רמי גרינברג, שמקורב לנתניהו?
"רמי גרינברג הוא דמוקרט אמיתי ולמרות שהוא תומך בנתניהו, הוא קיבל את הדברים בצורה יפה. אני מאוד מכבדת ומעריכה אותו על כך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. קובי

    כול הפוליטיקה אינטרסים. אישיים עכשיו. היא אומר שתומכת בסהר וממתינה שיציב אותה ברשימה שלא לכנסת. משחק הכיסאות.אלקין ראה הרוח נושבת. לקדימה עבר לקדימה. ראה מצבו על הפנים בליכוד. עבר לסהר הכול. כיסא. כך אנחנו נראים ניסן כורן. רואה כחול לבן. במצב קריטי. רוצה מפלגת העבודה

  2. גלית

    לא צריך להתרגש יותר מידי מכל הבוגדים למינהם … סער צריך להיתבייש

  3. יוחנן

    את יכולה לעזוב אל תפרשני גם בעל ואישה עוזבים ולאחר מכן מצטערים כי בחוץ לא ממתין לך נסיך על סוס במקרה שלך המרת על סוס מת לדוגמה גאנץ לדוגמא גבאי לדוגמא עמיר פרץ לפיד יעלון יש עוד הרבה ואינם הם בבית זה גם מה שיקרה לך ולנסיך שלך

  4. יורם השרוני

    גבירתי הנאווה ללכת אפשר לחזור לליכוד תמיד זה לא אפשרי בשבילך, הלכת שיהיה לך בהצלחה ,אבל לחזור עדיף שלא לא צריכים סוסים טרויאנים בליכוד, אז בהצלחה

  5. ירון

    עוד כוכבת מי זו אני חבר מרכז לא מכיר אותה בכלל זו המפלגה שתורכב ע"י סער פשוט בדיחה

  6. בן ציון הלוי סניף הלידו תל מונד

    אורנה את מקסימה ויש לך מרפקים חבל על הזמן, התגובות שלך טבעיות ביותר עבור אדם המרגיש מקופח, אולם אל תשכחי את המשפט אל תהיה צודק תהיה חכם, נראה בסוף התהליך האם קיבלת גו'ב או שקיבלת מיקרוב, בכל מקרה לכל אחד הזכות לעשות כישר בעיניו וגם לך כמובן שמורה הזכות לטעות !!!

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כן, כי המפלגה של סער ממש "דמוקרטית". הוא ממנה והוא קובע

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר