המדרחוב בהגנה צילום זאב שטרן
מדרחוב ההגנה צילום זאב שטרן

כחמישה מיליון שקלים יושקעו בפיתוח וחיזוק מרכז העיר

משרד הבינוי והשיכון יקצה כ-2.6 מיליון שקלים במסגרת שיקום איזורים מוחלשים והעירייה תקצה את אותו הסכום

פורסם בתאריך: 4.1.21 08:06

5.2 מיליון שקלים יושקעו בשיפוץ וקידום מרכז העיר. משרד הבינוי והשיכון יעביר לעיריית פתח תקוה 2.6 מיליון שקלים, במטרה לחזק אזורים מוחלשים ולשקם את מרכז העיר בהיבט הפיזי, ובכך לקדם ולשפר את איכות החיים במרכז העיר. על סך התקציב שאותו מעביר משרד הבינוי והשיכון תוסיף העירייה את אותו סכום בדיוק וכך יושקעו 5.2 מיליון שקלים, לטובת קידום פרויקטים לחיזוק מרכז העיר הוותיק, שיקום מבנים, שיפוץ מבנים, שיקום כבישים ומדרכות, גינון ועוד.
בעירייה מציינים שהם מקדמים פרויקטים של פיתוח והתחדשות, על ידי הקמת מבנים בעירוב שימושים למגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות, ובמקביל שימור מבנים ותיקים בעלי ערך אדריכלי והיסטורי.
ראש העירייה, רמי גרינברג: "קידום פרויקטים איכותיים במרכז העיר יחזק את אזור מרכז העיר ולב המושבה וימשוך אוכלוסייה חדשה, צעירים וסטודנטים אשר יחיו את מרכז העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דודו

    הגיע הזמן להוריד את בניני הרכבת ברחוב גורדון. שנבנו לפני 60 שנים

  2. מזל

    למה מדברים ולא עושים. הרבה זמן אני שומעת שנעשה ונעשה ושום דבר לא זז. הבנין ברוטשילד שבו שכן הטבו כבר עשרות שנים מייעדים אותו למוזיאון תולדות פתח תקווה ושום דבר לא זז. בית המלון שבו רבים וטובים התגוררו בו ונמצא בקצה השוק מוזנח ומתפורר. היקב הפך לחורבה. מבני באוהאוס ברחוב חובבי ציון ובאזור השוק מתפוררים ועלובים. אז מתי סוף כל סוף יחול המפנה?

  3. פלורנטין

    כן, תיכף אני חוזר וגר במרכז העיר חחחחחח
    ראש העיר יכול לדבר עד 2399 על צעירים אבל לחילונים אין מה לחפש שם, חיים בסרט אתם. מה יעשו? ילכו לישון בשבע או מקסימום ישלימו מניין? חחחחח בינתיים כל פתח תקוואי שגמר צבא ממשיך לת״א ר״ג, גבעתיים. רק הדתיים נשארים תהנו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר