אמנון בעדני ז"ל ואשתו מזל.

"גם בבית החולים ישנתי לידו". הלך לעולמו אמנון בעדני, בכיר בעירייה לשעבר

בעדני ז"ל, שהיה דמות אהודה ומוערכת ותרם רבות לקהילה נפטר בתחילת השבוע לאחר מאבק במחלה קשה. אשתו מזל: "אכלנו ביחד, שתינו ביחד ובמשך 46 שנים לא נפרדנו אפילו ליום אחד. אני מקווה שאלוהים ייתן לי כוח להמשיך"

פורסם בתאריך: 30.12.20 19:27

אבל כבד: אמנון בעדני, סגן מנהל אגף הפיקוח העירוני לשעבר, נפטר ביום שני השבוע. בעוד כשבועיים, ב-12.1, הוא אמור היה לחגוג יום הולדת 73. "המוות שלו מאוד קשה לי", אמרה היום למלאבס אשתו ב-46 שנים האחרונות, מזל. "אני מאחלת לכל עם ישראל שתהיה להם זוגיות כמו שהייתה לנו. היינו מאוד שונים אחד מהשני, אבל שנינו ביחד הצלחנו כל הדרך. הייתה בינינו אהבה מאוד גדולה ויחס בריא ובעיקר כבוד הדדי אחד לשני", היא אומרת בכאב. "אכלנו ביחד, שתינו ביחד ובמשך 46 שנים לא נפרדנו אפילו ליום אחד. גם כשהוא היה בבית החולים ישנתי לידו. שעתיים לפני שהוא נפטר היינו ביחד ואחרי שעתיים אין בנאדם וזה קשה. ואני מקווה שאלוהים ייתן לי כוח להמשיך. אמנון היה אדם מקסים שעשה רק טוב לאחרים, בשקט ובצנעה. הוא היה אדם מלא הומור, שהיה כיף לחיות לצידו. אני לא יודעת אם יש עוד אישה שפינקו אותה וקיבלה אהבה כמו שקבלתי מאמנון".

בעדני ז"ל נולד בשכונת מחנה יהודה מספר חודשים לפני קום המדינה, בשנת 1948, ליששכר ולאה שעלו מהעיר עדן בתימן במסגרת מבצע "מרבד הקסמים"ץ הוא גדל במשפחה בת 12 נפשות וכבר מגיל צעיר עזר בפרנסת המשפחה. לאחר הלימודים התגייס לחיל השריון. כשנתיים לאחר שחרורו משירות הסדיר בצבא, התחיל את דרכו בעיריית פתח תקווה במחלקת פיקוח בתור מנהל מדור תחת ראש העירייה דאז, ישראל פיינברג ז"ל. בהמשך דרכו המקצועית בעירייה שימש כסגן מנהל אגף שפ"ע, מנהל מחלקת רישוי עסקים וסגן מנהל אגף הפיקוח העירוני, עד שפרש בשנת 2015. במהלך השנים היה מוערך מאוד בעירייה ואף קיבל את פרס העובד המצטיין. במקביל לעבודתו באגף הפיקוח, עבד גם במועצה הדתית וסייע לקירוב לבבות בין האוכלוסייה החילונית והדתית בעיר.

לצד עבודתו בעירייה עסק בפעילות התנדבותית רבה. הוא היה מבקר באופן קבוע מידי שבת ובחגי ישראל בבתי החולים בעיר וכן התנדב במוסד הסיעודי "נאות השרון" בפתח תקוה. לאחר יציאתו לגמלאות התדרדר מצבו הבריאותי והוא חלה במחלה קשה עמה הוא התמודד בגבורה ובנחישות עד תחילת השבוע הנוכחי.
חיים הרמב"ם, סגן מנהל אגף הפיקוח העירוני, אשר עבד עם אמנון ז"ל במשך שנים רבות סיפר: "מה שייחד את אמנון זה העזרה שלו והנתינה ללא גבולות, לכל מי שהיה צריך את הסיוע שלו. במשך שנים רבות הוא היה מתנדב ומדליק נרות שבת בבית אבות בפתח תקווה והיה מביא להם חלות. אמנון עבד למעלה מ-40 שנה בעיריית פתח תקווה ואני היום יושב בתפקיד שלו ונכנסתי לנעליו הגדולות. אנחנו עדיין לא מעכלים את זה שהוא איננו, הוא השאיר חותם בייחודיות שלו, בצבעוניות שלו ובהומור שהיה לו. הוא היה אדם מאוד מיוחד".

הפעיל החברתי ירון קדושים אמר: "אמנון היה בנאדם מאוד מיוחד. הוא עשה את עבודתו באגף הפיקוח בצורה הכי מקצועית שיש, הוא תמיד היה מגיע הביתה שעה לפני כניסת שבת ודאג שהכל יהיה כמו שצריך ואף פעם הוא לא היה מפסיק. הוא היה אדם עם לב גדול וחמלה ותמיד היה מבין איך לפתור את הכל בצורה הטובה והנכונה ביותר. הקשר שלנו התחזק בתקופת המאבק על הנת"צ, אמנון התגורר ברחוב בגין בעיר והיה איתי בקשר, כל הזמן שאל במה אפשר לעזור וממש היה מודאג מהמצב".

אמנון ז"ל הותיר אחריו אישה, בן ובת, וארבעה נכדים.
מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.
יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר