שריפה ברחוב דוד רזיאל צילום עומר שפירא כיבוי אש

בפחות מ-24 שעות בפתח תקוה: שלוש תאונות ושתי שריפות

בשלושת התאונות נפצעו ארבעה אנשים, אחד מהם, רוכב אופנוע בן 23, פונה לבית החולים במצב בינוני עם פגיעה רב מערכתית

פורסם בתאריך: 8.1.21 12:55

לא מעט אירועים חריגים היו בפתח תקוה אתמול בערב, במהלך הלילה והיום בבוקר, ובהם תאונות ושתי שריפות.

אתמול בשעה 18:00 בערב הוזעקו חובשי מד"א -'הצלה פתח תקווה' לכביש 471 סמוך למחלף שעריה עקב דיווח על רוכב אופנוע שנפגע מרכב. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול לרוכב האופנוע כבן 50, והוא פונה לבית החולים במצב בינוני, עם חבלות בגפיים.

בשעה 22:00 הוזעקו חובשי מד"א -'הצלה פתח תקווה' לרחוב ההסתדרות עקב דיווח על שתי הולכות רגל שנפגעו מאופנוע. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול לשתיי פצועות – בת 80 במצב בינוני ובת 40 במצב קל, אשר פונו לבית החולים בילינסון עם חבלות ראש וגפיים. משה וישראל הורביץ, חובשים ביחידת הבימבולנסים של מד"א הצלה פתח תקווה, ציינו: "שתי הולכות הרגל שכבו במרכז הכביש כשהן בהכרה עם חבלות מדממות, הענקנו להן טיפול ראשוני במקום. נהג האופנוע לא נזקק לפינוי".

תאונה ברחוב ההסתדרות צילום דוברות הצלה

קצת מוקדם יותר, בשעה 21:30, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונה עם מעורבות אופנוע ואוטובוס בדרך זאב ז'בוטינסקי פינת הרב משה מלכה בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול לגבר בן 23 במצב בינוני עם פגיעה רב מערכתית. הוא פונה כשהוא בהכרה לבית החולים בילינסון.

בנוסף לתאונות היו גם שתי שריפות בעיר. בשעה 03:00 לפנות בוקר פעלו לוחמי האש בשריפה של קלנועית בחנות לתיקון אופניים ברחוב בר כוכבא בפתח תקוה. וחמי האש פרצו אל החנות והשתלטו על מוקד האש, האירוע הסתיים ללא נפגעים.
בערך בשעה 07:00 בבוקר הוזעקו לוחמי האש לשריפה בדירה ברחוב דוד רזיאל בעיר. הצוותים ביצעו כיבוי של האש וסריקות. לא נמסר על נפגעים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר