דורון שוהם ז"ל מצלם

תערוכה מרגשת בהיכל: צילומים של דורון שוהם ז"ל

דורון ז"ל נאבק במשך תשע שנים במחלת הסרטן. במרץ האחרון נדבק בקורונה, ובאפריל נפטר, כאשר סמוך למותו דאג לתת תרומה לתאומים שאימם נפטרה מקורונה

פורסם בתאריך: 26.1.21 08:07

תערוכה חדשה ומרגשת במיוחד מוצגת בימים אלה בהיכל התרבות: תערוכת צילום של דורון שוהם ז"ל, שנפטר בחודש אפריל לאחר שהתמודד עם מחלת הסרטן ונפל קורבן למגפת הקורונה. אשתו חני, החליטה להעלות בימים אלה את התערוכה עם תמונות נבחרות שצילם לאורך השנים. "דורון מאוד אהב את עבודתו כמהנדס פיתוח והיה מוכשר ומוערך מאוד באינטל, בקרב מנהליו והקולגות שלו", מספרת חני. "גם כשחלה במחלת הסרטן בשנת 2013, היה לו חשוב לשמור על הקריירה הפורייה, הוא התקדם והתפתח בתפקידו. הוא נאבק רבות על מנת לשלב בין בית, עבודה והמאבק במחלה הנוראית. לצד כל זה תחביבו העיקרי של דורון היה הצילום. הוא התמחה בתחום, למד בבית הספר לצילום גליץ קורס מקצועי ורכש במהלך השנים מצלמות ועדשות מהמקצועיות והמתקדמות ביותר בשוק. אפשר להגיד שהצילום היה עבורו מעין תרפיה, ונתן לו כוח ואנרגיות להמשיך ולהיאבק במחלה, במלחמת התשה רבת שנים, בה לא נראה האור בקצה המנהרה".

צילומים של דורון שוהם ז"ל

בין הצילומים שדורון אהב לצלם היו צילומי טבע, רחוב ואבסטרקט. חני: "חלומו הגדול היה לטוס לטיול צילום בלפלנד ולצלם את הזוהר הצפוני. לצערו, המחלה והטיפולים מנעו זאת ממנו והחלום נשאר בגדר פנטזיה לא ממומשת. עם זאת, כשהייתה מעט הפוגה במחלה, אהב לטייל ולראות נופים וטבע, לצלם כל עוד היה כוחו במותניו. צילומיו הרבים תלויים בבית המשפחה וכעת מוצגים בתערוכה".

דורון שוהם

חני שוהם

דורון ז"ל נאבק בגבורה במחלת הסרטן תשע שנים. לאחר שלושה ניתוחים קשים, אינספור טיפולי כימו, הקרנות וטיפולים ביולוגיים, נדבק דורון למרבה הצער בנגיף הקורונה בסוף חודש מרץ 2020. "לאחר כשבוע בו היה מורדם ומונשם", אומרת חני בכאב גדול, "הוא נכנע למחלה ונפטר לבדו בבית חולים השרון ב-7.4.2020, לא לפני שדאג לתת תרומה לתאומים יתומים שאמם נפטרה מקורונה. כזה היה דורון. טוב לב, צנוע, נדיב, מוכשר ובעל ידיים טובות, מג'יק טאץ' כפי שכינתה אותו אימו, בן אהוב, אב לתפארת ובעל מסור ואוהב".
דורון הותיר אחריו את אשתו חני, שתי בנותיו הצעירות (אור 4.5 ורונה 2.5), הורים, שתי אחיות וסבתא אשר כאבה מאד את לכתו, ונפטרה החודש, תשעה חודשים לאחר מותו של דורון.
ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "דורון שוהם, איש עם לב רחב וכשרון גדול, נפטר בטרם עת. התערוכה המוצגת בימים אלה בהיכל התרבות חושפת לנו ולו במעט, מי היה דורון וכיצד הוא התבונן על העולם שסביבו".
התערוכה הופקה ע"י צוות היכל התרבות ומינהל התרבות בעיריית פתח תקוה בסיועו של רמי גרינברג. אוצרת התערוכה היא אלונה שלייפק. התמונות בתערוכה מוצעות למכירה וכל ההכנסות יתרמו לעמותה התומכת בחולי סרטן. לפרטים ניתן לפנות למזכירות היכל התרבות בטלפון 03-9125204. התערוכה פתוחה בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00 עד ה-15.3.2021.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר