הבית בשעריה צילום השיטור העירוני

המשטרה חשפה מסיבה גדולה בבית בשעריה, בחוץ התפתחה קטטה

כוחות גדולים של משטרה ושיטור עירוני גילו בחמישי בתוך הבית כ-30 מבלים בניגוד להנחיות. אתמול נערך מבצע אכיפה במרכולים ובתי עסק נוספים וניתנו עשרות דוחות

פורסם בתאריך: 1.2.21 07:52

שוב זה קורה. כוחות השיטור העירוני, יחד עם שוטרי פתח תקוה, חשפו מסיבה שנערכה בבית בשכונת שעריה, בניגוד להנחיות. ביום חמישי בלילה, במהלך פעילות יזומה, התקבל דיווח על מסיבה שנערכת בתוך בית. למקום הגיעו כוחות גדולים מתחנת המשטרה וצוותי שיטור עירוני, שגילו בבית כ-30 מבלים בניגוד להנחיות. כל החוגגים זוהו ונרשמו לכולם דוחות על סך 500 שקלים, דוח על סך 5,000 שקלים נרשם לבעל האירוע. בנוסף, במהלך פיזור המסיבה החלה מתחת לבית קטטה אשר נבלמה על ידי המשטרה תוך כדי מעצר של מספר חשודים.

כזכור זו לא פעם ראשונה, אשר מתקיימות חגיגות בניגוד לנהלים. בחמישי שעבר חשף השיטור העירוני מסיבה בלופט בפתח תקוה ול-21 המבלים שנתפסו במקום ניתנו דוחות, המקום ננעל ונגד הבעלים נפתחו הליכים.

גם שבועיים קודם לכן חשפה משטרת ישראל מסיבה בלופט בעיר, וגם במקרה ההוא השתתפו באירוע עשרות מבלים, תוך הפרת ההגבלות. המקום נסגר בצו מנהלי וניתנו דוחות.

אתמול (ראשון) התקיים מבצע אכיפה בכל רחבי העיר, במטרה לאכוף ביתר שאת את הנחיות הסגר, בעיקר במרכזי קניות, מרכולים ובתי עסק. המבצע בהובלת אנשי אגף ביטחון וחירום ובהשתתפות כוחות ביטחון, פיקוח רב תכליתי, שיטור עירוני, האגף לרישוי וקידום עסקים, צוות הסברה ונציגי מנהלת תעשייה התקיים במהלך כל שעות הבוקר. במהלך הפעילות חולקו 55 דוחות וכן 19 התראות. ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "יש להגביר את האכיפה בכל רחבי העיר ובכל המרחב הציבורי. נתוני התחלואה מדאיגים מאוד ועל הציבור להישמע לכל ההנחיות על אף הקושי והאתגר בימים אלה של סגר. נמשיך לבצע פעולות אכיפה לטובת הציבורי ולמענו ונעשה כל שניתן כדי לעצור את שרשרת ההדבקות ולצמצם את התחלואה בקרב כלל הציבור. אני מפציר בציבור להישמע להנחיות ולהקפיד עליהן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר