שוק ארבעת המינים. צילום דני סבח
שוק ארבעת המינים. צילום דני סבח

אכזבה: שוק ארבעת המינים שוב בחניון העירייה

עיריית פתח תקווה לא נענתה לבקשת סוחרי מרכז העיר ותקיים גם השנה את שוק ארבעת המינים בחניון העירייה, צעד שיצמצם את מקומות החנייה עוד יותר. יו"ר וועד הסוחרים: "לא מתחשבים בנו, ולא בפעם הראשונה"

פורסם בתאריך: 1.10.17 15:23

סוחרים במרכז העיר הביעו היום את אכזבתם לאור העובדה ששוק ארבעת המינים יתקיים גם השנה בחניון בניין העירייה ולא בכיכר המייסדים כפי שביקשו. לטענתם, סגירת החניון העירוני לטובת השוק תכביד על מצוקת חנייה שממילא קיימת במרכז העיר ותפגע בסוחרים לפני תקופת החגים.

בשנים האחרונות, מתקיים בחניון העירוני שוק ארבעת המינים לרגל חג הסוכות. הסוחרים פנו השנה לעירייה בבקשה להעביר את השוק לכיכר המייסדים הסמוכה כדי להקל כאמור על הסוחרים ועל הלקוחות.

"השוק אמור להיפתח היום", אומר יו"ר וועד הסוחרים ברחוב חובבי ציון, רפי זוכאים. "אנחנו ביקשנו ממי שצריך בעירייה וממלא מקום ראש העיר, אוריאל בוסו, אף הסכים איתנו – אבל מי שמחליט כנראה לא קיבל את דעתנו. מעבר השוק לכיכר המייסדים היא הגיונית ונכונה. ככה החנייה תישאר זמינה עבור הלקוחות והשוק ימוקם לא רחוק, רק 200 מטר משם. גם ככה ישנה מצוקת חנייה במרכז העיר ועכשיו סוגרים חניון מאוד מרכזי בזמן שיש תנועה ערה במרכז העיר לרגל החג. לא מתחשבים בצרכים שלנו ולא בפעם הראשונה. אם ראש העיר רוצה לעזור באמת שיקשיב לנו".

אתרוגים

אתרוגים

יש לציין כי במהלך השנה העירייה קיימה מספר אירועים בכיכר המייסדים וגם בחול המועד סוכות צפוי להתקיים במרכז אירוע בשיתוף העירייה והמשטרה. "זו אפילו לא שאלה אם להעתיק את השוק. בטח שזה כדאי", אומר בעל עסק במרכז העיר. "כבר לפני שמונה חודשים אמרתי שהמדרחוב הפך למרכז של מסתננים. עדיף שהשוק יהיה בכיכר המייסדים. למה צריך לקחת חנייה לפני חג סוכות כשבאים תושבים לעשות קניות במרכז העיר. אנחנו בעד שהשוק יתקיים בכיכר המייסדים, וחבל שבעירייה לא מקבלים את דעתנו".

תגובת העירייה: "שוק ארבעת המינים פועל בחניון העירוני קרוב ל-20 שנה. לאור בקשת הסוחרים, בשנה הבאה תעשה חשיבה באשר למיקום חלופי, כדי שלא יפגע בחיי המסחר במרכז העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר