רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

האם תושבי פתח תקוה שיתחסנו יקבלו הנחה של 50 אחוזים בארנונה?

יוזמה מקורית של רמי גרינברג, אשר פנה אל שרי הפנים והאוצר והציע להעניק הנחה בארנונה למגורים עד 120 מ"ר לכל שנת 2021 לכל משפחה בה יתחסנו כולם למעט ילדים עד גיל 16

פורסם בתאריך: 11.2.21 16:20

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, פנה הבוקר (חמישי) לשרים אריה דרעי וישראל כץ בבקשה לאשר הוזלה בארנונה לתושבי העיר שהתחסנו. גרינברג ציין במכתבו כי "כדי לעודד את האוכלוסייה להתחסן אני מציע כי תוענק הנחה בארנונה לדירת מגורים למשפחות שהתחסנו המחזיקות דירות מגורים בתחומי פתח תקוה". הכוונה היא שההנחה תוענק לכל שנת 2021, ועד 120 מ"ר, כאשר בעלי דירות גדולות יותר יקבלו את ההנחה רק על התשלום עבור 120 המ"ר הראשונים. גרינברג כתב כי "כל משפחה שתציג אישור לשני חיסונים, תינתן לה הנחה בארנונה לדירת מגורים עד 120 מ"ר. שיעור ההנחה יהיה 50% מסכום הארנונה לשנת 2021. ההנחה תינתן רק אם כל בני המשפחה התחסנו, למעט ילדים עד גיל 16".

עוד כתב גרינברג כי "ידוע שחיסון רוב האוכלוסייה יביא למיגור המחלה ויחזיר את הילדים והנוער למוסדות החינוך ויחזיר את המשק לפעילות מלאה. החיסון הוא בנפשנו ובבריאותנו לכן יש חשיבות עצומה ביצירת תמריץ להתחסן".

נציין כי העירייה הבהירה כי היא זו שתספוג את סכום ההנחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רחל

    האם גם תושבים שיש לבם דירה קטנה והם לבד בדירה ואחרי שני חיסונים יקבלו הנחה בארנונה

  2. החושש לחייו

    אני גר בשכונת מחנה יהודה – במפת הקורונה אנחנו צבועים בצבע אדום חזק! – יחד עם זאת הדבר לא מונע מתושבי השכונה לגשת כנגד ההוראות לאולפנת דרכי נועם הסגורה ברחוב הרב מימון 4 ולהפעילה בתפילות מניין בשבתות ובימי החול במבנה הסגור. רמי גרינברג ראש העיר לא עושה מאומה לאכוף את דבריו על המורדים חוץ מלשלוח מכוניות עם מגפונים המסתובבות בשכונה ומשמיעות בקול תרועה את דבריו. המוקד העירוני 106 טוען כי הדבר תקין להפר את הוראות הקורנה!! אין פוצה פה ומצפצף הכל מהפה ולחוץ!!!

  3. אחד שיודע

    מה זה החוצפה הזות אנחנו מדינה דמוקרטית וכול אחד יכול להחליט לבד אם הוא חושב לנכון להיתחסן או לא ואף אחד לא יכול לשלול לנו שום זכויות או לעשות אותנו אזרחים סוג ב' עכשיו בגלל שלא התחסננו שהאזרחים סוג א' שיתחסנו יקבלו הנחות והטבות והאזרחים מסוג ב' שלא התחסננו ולא הלכו אם העדר ולא השתתפו בניסוי של נתניהו וחברות התרופות לא יקבלו כלום ורק יעשו מהם אשמים בהכול זה ממש בזיון מה שקורה במדינה הזות ואתה רמי גרינברג נהיית בושה לעיר לחלק מהבזיון הזה במקום הציל עסקים שנסגרים מדי יום בעיר שלך או לעשות משהו מועיל אתה מעודד את החיסוני ניסוי האלה מנסה לקנות אנשים בהנחות ארנונה בושה של ראש עיר המפלה אזרחים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר