אורי אהד צילום גדי אהד
אורי אהד צילום גדי אהד

הביצועיסטים מציעים: הנחה גדולה בחוגים ובהיכל התרבות וחניה חינם למתחסנים

לצד פניית גרינברג לשרי האוצר והפנים לאשר הנחה בארנונה למשפחות מתחסנות מציע אורי אהד שורה של הטבות עירוניות למי שיתחסן ואומר: "הצעת גרינברג מצוינת, אנחנו מציעים תוכנית גיבוי למקרה שהשרים לא יאשרו אותה"

פורסם בתאריך: 17.2.21 13:06

אחרי היוזמה של ראש העירייה רמי גרינברג, שפנה בשבוע שעבר לשרים אריה דרעי וישראל כץ בבקשה לאשר הנחה בארנונה לתושבי העיר שהתחסנו, מציעים חברי סיעת הביצועיסטים במועצת העיר מתווה הטבות אלטרנטיבי למתחסנים אם השרים לא יאשרו את בקשת גרינברג. ההצעה שלהם כוללת חניה חינם לשנה, והנחות גדולות להיכל התרבות, לחוגים ועוד. הם מציינים שתוכנית ההטבות שלהם אינה תלויה בשר כלשהו, אלא אך ורק בעירייה. גרינברג הציע כזכור הנחה של 50 אחוזים בארנונה עד 120 מ"ר למשפחה שעכולה פרט לילדים עד גיל 16, יתחסנו. בעלי דירות גדולות יותר יקבלו הנחה על 120 המ"ר הראשונים.

"אני חושב שמדובר ברעיון מבורך ומצוין ואנו תומכים בו כמובן", אומר אהד על יוזמת גרינברג, "חשוב מאוד לעשות כל מאמץ ולפעול בכל דרך יצירתית לשכנע את תושבי העיר להתחסן. זו הדרך הטובה ביותר להבטיח את בריאות התושבים ואת החזרה לשגרה. במקביל להצעת גרינברג, שהצעתו תלויה ב"חסדי" שרי הפנים והאוצר, אנחנו מציעים תכנית גיבוי למקרה שהשרים יסרבו לאשר את מתן ההנחה בארנונה. התוכנית שלנו, נמצאת בסמכות מועצת העיר וללא תלות במשרד הפנים. אנחנו מציעים שמשפחה אשר תתחסן, תיהנה מחנייה חינם ברחבי העיר למשך שנה, כל אחד מבני המשפחה יקבל מנוי בהנחה של 80% להיכל התרבות ולכלל הפעילויות (כולל חוגים) ברשת המתנסים העירונית ועוד. נגיש את התוכנית לאישור מועצת העיר כבר בישיבתה הקרובה ב-28.2, אנו בטוחים כי נקבל את תמיכת כלל חברי מועצת העיר מכל הסיעות ללא יוצא מן הכלל", מסכם אהד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר