פתיחת פארק הפאמפטרק. צילום לשכת דובר העירייה
פארק הפאמפטרק. צילום לשכת דובר העירייה

אלימות בפאמפטרק באם המושבות: "ילדים מגיעים עם אולרים"

בשכונת אם המושבות ממשיכים להתלונן על אלימות של נערים כלפי ילדים, כאשר הפעם מדובר בעליית מדרגה

פורסם בתאריך: 8.3.21 08:02

האלימות בשכונת אם המושבות ממשיכה. אחרי שלאחרונה פורסמו מספר מקרים על אלימות של ילדים כנגד ילדים אחרים, מתברר שהבעיה לא נפתרה והתופעה לא צומצמה. תושבים מספרים על אלימות בתדירות יום יומית במתחם הפארק הפאמפטרק ברחוב שרגא רפאלי. במקרה האחרון עליו הם מספרים האלימות עלתה מדרגה עד כדי סכנת חיים, כאשר בני נוער הגיעו למקום עם אולרים, ואחד הילדים המותקפים סיפר שהיה בניסיון דקירה.

התושבים מבקשים שבמקום יוצבו מאבטחים על בסיס קבוע בשעות בהן זה נדרש, וכן שוטרים סמויים, ומציינים שהילדים לא מרגישים בטוחים. "זה מגיע למצב שבני הנוער חוששים לרדת לגינות. מספיק שזורקים משהו באוויר והילד האלים מתקשר לחברים שלו ותוך שניות מתייצבים שם 15-20 ילד, זה מתלקח בשנייה", מספרת תושבת. "בשבת בערב הגיעו למקום  חבורה של ילדים, שהרביצו באלימות לנער עם אגרופים ומקלות. עד שפיקוח מגיע למקום הילדים בורחים. חייבים במקום שמירה פיזית כמו בערים אחרות כפר סבא, הרצליה ורעננה".

אורן חפץ, חבר המועצה לשעבר שמתנדב באיחוד הצלה ובמשמר השכונה: "קיבלנו קריאה על מקרה של ניסיון דקירה דקירה בפארק, הגענו למקום והבנו שמדובר בחבורה ככל הנראה מחוץ לשכונה, שהגיעה עם אופניים חשמליים אשר שלפו אולרים. בדרך כלל מדובר במכות, אבל הפעם החבר'ה הוציאו סכינים, הטענה הייתה שמדובר בניסיון לדקירה, אבל הילדים פחדו לספר מה היה ועד שהגענו למקום הם כבר ברחו וטיפלנו רק במקרה חרדה. הרגענו את הילדים והתקשרנו להורים ולמקום הגיעה המשטרה שלקחה עדות".  חפץ, אשר היה מחזיק תיק הספורט ואת המתקן הקימו בתקופה שלו, מוסיף: "מדובר במתקן מאוד פופולארי שמגיעים אליו עשרות ילדים וגם מבוגרים. חייבים להציב במקום בזמן העומס פיקוח. שאחד האופנועים יהיה שם בין השעות 18:00-20:00 וברגע שהחבורה תראה שיש שם אכיפה, הם לא יעצרו שם. לא הגיוני שהילדים לא ירגשו בטוחים בגינה מתחת לבית שלהם, שההורים מפחדים שהילדים שלהם ירדו למטה ואסור לעבור לסדר היום".

מדוברות העירייה נמסר: "המקרה מוכר ומטופל על ידי הגורמים הרלוונטיים בעירייה ובמשטרת פתח תקוה. יודגש כי באזור המדובר קיימת נוכחות הדוקה לאורך כל שעות היום והלילה של גורמי המשטרה והשיטור העירוני, מה שהביא לטיפול מידיי במקרי אלימות שארעו באזור בעבר. העירייה מציעה כיום מעטפת ביטחונית רחבה על ידי פריסת מצלמות המשדרות למרכז השליטה 24/7, תגבור סיירות הביטחון, הכוללות סיירת אופנועים, שיטור עירוני, סיירות הורים ועוד. מערך זה מביא מידי יום לתפיסות רבות בנושאים שונים ומבטיח את בטחון התושבים בכל רחבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר