הרכב שעלה באש ב-471 צילום תיעוד מבצעי איחוד הצלה

טרגדיה הלילה במחלף שעריה: רכב עלה באש במהלך נסיעה, הנהג נלכד ונהרג במקום | וידיאו

מחקירה ראשונית של כיבוי האש עולה חשד כי השריפה פרצה עקב דליפה ממיכל גז (גפ"מ) אשר היה ברכב. בנוסף לכך היו ברכב מיכלי חמצן ומיכל גז נוסף

פורסם בתאריך: 11.3.21 08:24

אסון כבד הלילה בכביש 471 באיזור מחלף שעריה לכיוון מחלף נחשונים: נהג רכב נהרג לאחר שהרכב עלה באש במהלך הנסיעה והוא נלכד בפנים. מחקירה ראשונית של כיבוי האש עולה חשד כי השריפה פרצה עקב דליפת גז ממיכל גז (גפ"מ) אשר היה ברכב. בנוסף לכך היו ברכב מיכלי חמצן ועוד מיכל גפ"מ.

מכיבוי האש נמסר כי לפנות בוקר התקבלו הודעות במוקד 102 על רכב שעולה באש בכביש 471. צוות כיבוי שהגיע למקום החל בפעולות כיבוי ואף נאמר לו מאזרחים במקום כי ייתכן שישנו אדם ברכב. בתום פעולות הכיבוי לוחמי האש הבחינו כי אכן ישנה גופה ברכב. אבי פישמן, חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הרכב החל לעלות באש תוך כדי נסיעה. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב בתום פעולות כוחות הכיבוי".
חובש בכיר במד"א, עמנואל מאירי, סיפר: "מדובר באירוע טרגי קשה מאוד. עוברי אורח סיפרו לנו שהרכב החל לבעור במהלך הנסיעה והנהג נלכד בפנים. מיד כשכוחות הכיבוי סיימו לכבות את הרכב וניתן היה להתקרב אליו ביצענו בדיקה אבל הנהג היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר