דוד משה אריה דינרי ז"ל

אבל כבד: זוהה ההרוג ברכב שהתלקח, דוד דינרי בן 30 מפתח תקוה

חבר המועצה ישראל פרידמן, המתגורר בשכונת למשפחה, אמר: "זו אבידה גדולה לקהילת חב"ד בפתח תקוה. המנוח היה איש חסד ידוע"

פורסם בתאריך: 13.3.21 18:48

דוד משה אריה דינרי בין ה-30 חסיד חב"ד, הוא ההרוג באסון המחריד בכביש 471 כאשר רכבו התלקח, בלילה שבין רביעי לחמישי. הרכב עלה באש במהירות ודינרי ז"ל לא הצליח להימלט ממנו. חבר מועצת העיר, הרב ישראל פרידמן, המתגורר בשכנות למשפחת המנוח ברחוב בן אליעזר בשכונת הדר גנים, אמר למלאבס: "זו אבידה גדולה לקהילת חב"ד המעטירה והגדולה בפתח תקוה. המנוח היה איש חסד ידוע והרוח החיה בבית הכנסת חב"ד בהדר גנים". מכרים של המשפחה סיפרו כי דינרי למד באותו ערב עם אביו עד שעת לילה מאוחרת. עוד סיפרו כי נסע ברכב שכור. נסיבות התלקחות הרכב עדיין נחקרות.

בהודעה שפורסמה בקבוצה של חסידי חב"ד: "עד מתי?! בצער רב נתקבלה הבשורה המזעזעת מפתח תקווה בדבר פטירתו של הת' דוד משה אריה דינרי, והוא בגיל 30 בלבד. המנוח, נהרג כאשר המנוע של רכבו התלקח והדליק את מיכל הדלק במהלך הנסיעה סמוך למחלף נחשונים בכביש 471. יושבים שבעה בבית הוריו יבלחט"א ר' שמואל ועמליה דינרי, רחוב אריה בן אליעזר 13 פתח תקוה. ויהי רצון שתיכף ומיד יקויים הייעוד "הקיצו ורננו שוכני עפר", והוא בתוכם".

קיראו על התאונה המחרידה וצפו בזירה:

טרגדיה הלילה במחלף שעריה: רכב עלה באש במהלך נסיעה, הנהג נלכד ונהרג במקום | וידיאו

מאיחוד הצלה, שם התנדב אביו של המנוח, נמסר: "משפחת איחוד הצלה פתח תקווה אבלה וכואבת, משתתפת בצער המתנדב היקר שמואל דינרי עם פטירת בנו היקר הצעיר עלם חמודות, בטרם עת. טרגדיה של כולנו. ברוך דיין האמת. שלא תדעו עוד צער. פרטים על מועד ומקום הלוויה בהמשך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר