רוני חתוכה ז"ל צילום מהפייסבוק

טרגדיה: רוני חתוכה נהרג בתאונת אופניים בדרום

חתוכה ז"ל, תושב פתח תקוה, היה אב לשתי בנות צעירות ומעצב שיער מוכר. אשתו עדי כתבה: "מאמי שלי, איש יקר שלי. הלכת בלי להיפרד, לא מתאים לך". בן דודו, אייל חתוכה: "קשה להאמין שאדם כזה חייכן וואופטימי, לא איתנו"

פורסם בתאריך: 14.3.21 14:00

טרגדיה גדולה: רוני חתוכה, תושב פתח תקוה בן 49, נהרג ביום שישי בתאונת אופניים ליד מכרות תמנע. חתוכה ז"ל היה מעצב שיער מוכר. הוא הותיר אחריו את אשתו עדי, ושתי בנות בגילאי חמש וחצי ושלוש וחצי. הוא יצא לטיול אופניים עם קבוצת חברים בדרום וביום שישי לקראת השעה 11:30 עשה תאונה עצמית. חבריו הזעיקו למקום כוחות הצלה שנתנו לו טיפול ראשוני, אך למרבה הצער נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו. בדף הפייסבוק שלו הוא עוד הספיק לכתוב ביום חמישי – 'רכיבה בת יומיים חמישי – שישי במדבר … חוויה מטורפת מאתגרת ומנקה … אני בפאקינג היי". אף אחד לא שיער שימצא כך את מותו בספורט שכל כך אהב.
אשתו עדי כתבה בדף הפייסבוק: 'מאמי שלי, איש יקר שלי. הלכת בלי להיפרד … לא מתאים לך. תמיד נפרדים בנשיקה זוכר? אבל אתה תמיד תישאר איתי. תודה על שמונה שנים קסומות. אני אלמד לשחרר … אוהבת אותך מאז ולתמיד". חבריו הרבים של רוני ז"ל התקשו לעכל את מותו וכתבו: "חבר אמיתי ואבידה גדולה" … "אני לא מאמין ולא מצליח לנשום, זה לא אמיתי" … "איש אמיתי, נפלא עם לב חם ואבא למופת" … "מסרבים להאמין, לא נתפס, איש מקסים עם חיוך תמידי ולב זהב, אבידה גדולה, אהבנו אותך" … "הוא היה פשוט מלאך, עצוב" … "לעולם לא אשכח איזה אדם מיוחד היית, נגעת בכולם באופן המיוחד רק לך" … "פצצת אנרגיה חייכנית שפשוט אי אפשר להיות אדיש אליה", ועוד.
בן דודו, אייל חתוכה, אמר בעצב: "זו אבידה גדולה בשבילנו, אנחנו עדיין בהלם מהידיעה שקיבלנו ביום שישי ומתקשים להאמין. רוני היה בנאדם צעיר, עם שתי ילדות קטנות והיה אהוד ואהוב על כולם. הוא היה ספר מאוד מוכר, היו לו המון חברים ואני מתקשה להאמין איך אדם כזה חייכן וצוחק ואופטימי, לא איתנו".
הדיווח הראשון על התאונה התקבל ביום שישי במוקד מד"א מרחב נגב, והיה על רוכב אופניים שנפצע במהלך רכיבה בשטח סמוך למכרות תמנע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו. פראמדיק מד"א, אבירן אשכנזי, סיפר: "הפצוע שסבל מחבלות בפלג גופו העליון שכב בסמוך לאופניים כשרוכבים נוספים שהיו במקום ביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית של מוקד 101 של מד"א. הגענו אליו באמצעות 4×4 מיוחד ומיד התחלנו בטיפול רפואי מתקדם שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלו הייתה קשה ובסופה נאלצנו לקבוע את מותו".

חתוכה ז"ל יובא למנוחות היום ב-16:00 בבית העלמין בראש העין.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שלום מועלם

    רוני בן דודתי היקר הלכתה והשארת אותנו המומים וכואבים אתה חסר לנו וככה אנחנו מנסים לעכל את חסרונך ובאה עלינו מכה נוספת רפי בן דודך ניפטר משבץ מוחי כעת שנכם חסרים לנו באירועים משפחתיים אבל דמותכם לא תמוש מעינינו יהי זכרכם ברוך

  2. טוני

    לפני הרבה שנים הייתה לו מספרה ברחוב ברנר תל אביב לפני שהתפרסם היכן שהיה גר עם הוריו, הסתפרתי אצלו עד שעזב את הרחוב.בן אדם חברותי צוחק הרבה , טוב, וחמ
    וד מאוד. יהי זכרו ברוך.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר