אריה חג'בי ז"ל

אבל כבד: אריה חג'בי, המנהל המיתולוגי של בניין העירייה, הלך לעולמו

חג'בי ז"ל נפטר בלילה שבין שישי לשבת בגיל 65 מדום לב. "אריה היה אדם יקר, סבא ואבא אהוב שנתן את כל כולו והיה מסור לנכדים ולילדים שלו", אמר בכאב החתן שלו, אייל כץ, "המוות שלו הפתיע אותנו"

פורסם בתאריך: 21.3.21 07:15

אריה חג'בי, המנהל המיתולוגי של בית העירייה, נפטר בלילה שבין שישי לשבת מדום לב והוא בן 65 בלבד. חג'בי אושפז ביום שלישי האחרון בבית חולים השרון ומאז היה מורדם ומונשם.
בשנת 1989 התמנה חג'בי ז"ל להיות מנהל בית העירייה והיה אחראי על האחזקה השוטפת ומתן שירות לעובדים. חג'בי היה אחראי גם על כל תחום הרכש, השיפוצים והשיבוצים במשרדים השונים, הוא ניהל את כל התחום הלוגיסטי של בית העירייה המרכזי ושלוחותיה. הוא שימש בתפקיד זה עד לשנת 2015. בשנת 2018 הוא לקה בליבו ובמשך תקופה ארוכה היה מאושפז בטיפול נמרץ. בשנים האחרונות עבד כמנהל פרוייקטים במחלקת ההנדסה. הוא התגורר בשכונת יוספטל ובמשך שנים רבות היה יו"ר הוועד, זאת לצד היותו פעיל ציבור ופעיל בתנועת הליכוד. מותו היכה בהלם את משפחתו ואת חבריו הרבים שהתקשו לקבל זאת. "אריה היה אדם יקר, סבא ואבא אהוב שנתן את כל כולו והיה מסור לנכדים ולילדים שלו", אמר בכאב החתן שלו, אייל כץ, "הוא לא החסיר דבר מאף אחד, מאוהביו ומהקרובים אליו וכולם סבבו אותו ברגעים היפים וברגעים הקשים. המוות שלו הפתיע אותנו וזה לא היה צפוי. לאריה היה הרבה רגש והוא היה איש שלקח ללב".

מודעת האבל של אריה יוסף חג'בי ז"ל

גם בקבוצות הפייסבוק השונות ביקשו לנחם את המשפחה תושבים רבים שכתבו: "אריה היה נשמה ומותו הוא הלם" … "ההודעה הכי עצובה, אני לא מאמינה וליבי כואב" … "אריה היה איש יחיד ומיוחד וזו אבדה גדולה", ועוד. אנשים אשר עבדו בצמוד לאריה ז"ל סיפרו שהוא היה מעורב בכל פעילות ארגונית והתנדבותית, בעיקר בשכונות הוותיקות. "הבית של אריה תמיד היה פתוח לכולם ותמיד הייתה בבית שמחה, הוא היה כמו מגנט לכל אנשים והמעורבות שלו הייתה אין סופית", מספר אחד המכרים לו.
חבר מועצת העיר, הרב ישראל פרידמן, ביקש להוסיף: "אריה זכרונו לברכה היה סמל ודוגמא של אדם נעים הליכות המאיר פנים לכל אדם. מסור לעבודתו בניקיון כפיים, ותמיד עזר והתמסר לסייע מעל ומעבר לתפקידו. ולפעמים כשהיה נדרש אריה גם נהג להשכין שלום בעדינות וברגישות בין עובדים ונבחרי ציבור. משפחת עיריית פתח תקוה כולה מצטערת הערב על פטירתו".
אריה ז"ל השאיר אחריו את אשתו נאוה 4 ילדים ו 12 נכדים. הלוויה תתקיים ביום ראשון בשעה 15:00 בבית העלמין סגולה.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר