רועי יהודה עם תמונת אביו

מנציח את אביו: רועי יהודה ירוץ הלילה 12 שעות בשכונת אם המושבות

יהודה ירוץ משמונה בערב ועד שמונה בבוקר כדי להנציח את אביו, שבתאי ז"ל. המרחק המשוער: כמאה ק"מ. "יש כאלה שמנציחים בבית כנסת, אני מנציח בריצה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 1.4.21 08:52

מיזם ייחודי של תושב העיר: היום (חמישי) בשעה 20:00 בערב, ייצא רועי יהודה, תושב שכונת אם המושבות, לריצה של 12 שעות רצופות בשכונה. רועי עושה זאת כהנצחה לאביו, שבתאי יהודה ז"ל, שנפטר לפני כשנה וחצי ממחלה. רועי יהודה החל לרוץ לפני כשלוש שנים וחצי כתחביב. הוא מספר שלאחר מות אביו הריצות הפכו להיות יותר משמעותיות עבורו. לפני כחצי שנה הצטרף לקבוצת הריצה 'רצי אם המושבות', שהחברים בה ילוו אותו לאורך ריצת הלילה. "הריצה היא דרך טובה להנציח את אבא שלי", אומר רועי, "הוא היה חולה סוכרת ומחלות רקע נוספות והוא נפטר לפני כשנה וחצי. לפני כשלוש שנים וחצי התחלתי לרוץ כתחביב לפתח את הכושר ולפני כשנה וחצי התחלתי לרוץ למרחקים ארוכים כהנצחה. יש כאלה שמנציחים בבית כנסת ובצורות אחרות ואני רץ עם הדגל של אבא שלי ולאחר מכן מעלה את זה בקבוצות השונות. זה משהו שאני משמר כל הזמן וכל הזמן מעלה את סולם המאמצים שלי".
מה המסלול?
"אני רץ בתוך שכונת אם המושבות הישנה והחדשה. התאמנתי מאוד קשה בשביל לעשות את זה ויש לי ליווי של יניב משה המאמן שלי ומנהל קבוצת הריצה אם המושבות. הריצה היא עם תוכנית מסודרת".
זה לא קשה?
"מנטלית אין לי בעיה לרוץ אפילו יותר, אני רק מקווה שהרגלים לא יקרסו, אבל אני מאמין בעצמי. זו ריצה רצופה ללא הפסקות, רק הפסקה קצרה לצורך החלפת בקבוקי המים. כל סיבוב זה תשעה קילומטרים ויצטרף אלי בחלק מהריצה חבר מרמת גן ששכל את הבן שלו. סך הכול אני אמור לרוץ כ- 100 ק"מ, אולי ב-12 השעות ייכנסו יותר קילומטרים".
יהודה הוא בן 41, נשוי ואב לשלושה ילדים, ועובד באגף סלע בעיריית תל אביב, במחלקת הביטחון. "אשתי מאוד תומכת בי, היא יודעת שזה נותן לי שקט" הוא מספר, "במהלך הריצה יש לי זמן למחשבות, אני חושב על אבא שלי וזה עושה לי טוב. לקבוצת הריצה של אם המושבות הצטרפתי לפני חצי שנה, אחרי שראיתי שמדובר בקבוצה שהיא חבורה וכולם ביחד וזה משהו שחיפשתי".

רצי אם המושבות

מה השלב הבא מבחינתך?
"ריצת 24 שעות. אני אשתתף בתחרות 'ספרטניון', שאמורה להתקיים ב- 6/1/22. זו תחרות שרצים במעגלים של קילומטר וחצי במשך 24 שעות, כשהמטרה היא להשיג את הקריטריון להצטרף לתחרות הספרטתלון, מרוץ הכביש שאמור להתקיים ביוון".
מה זה דורש ממך מבחינת אימונים?
"אני מתאמן חמש, שש פעמים בשבוע, הריצות שלי נעות בין עשרה ל-50 קילומטר בכל פעם, וזה יכול להיות אימונים של שש שבע שעות ואימון של שעה וחצי שעתיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר