אלעד עוז רוזגוביץ דובר עיריית פתח תקוה צילום ערן אלסטר

הדובר החדש של העירייה: בוגר תיכון אחד העם, אלעד עוז רוזגוביץ

רוזגוביץ הוא חבר מועצת העיר גבעתיים ושימש בעשר השנים האחרונות במגוון תפקידים בכנסת. "אני מתרגש לחזור לעיר בה נולדתי", אמר

פורסם בתאריך: 6.4.21 16:59

אלעד עוז רוזגוביץ הוא הדובר החדש של עיריית פתח תקוה, והוא החל את תפקידו בימים האחרונים. אלעד, בן 35, תושב גבעתיים, הוא יליד פתח תקוה ובוגר תיכון אחד העם בעיר. הוא שימש בעשר השנים האחרונות בכנסת ישראל במגוון תפקידים, וביניהם כיועץ ודובר לח"כ יואל חסון, יועץ לח"כ מיקי לוי, וכן סגן ראש מערך הדוברות של מפלגת יש עתיד. במסגרת תפקידיו הציבוריים, אלעד מכהן מאז אוקטובר 2018 כחבר מועצת העיר גבעתיים, חבר הנהלת איגוד ערים דן למחזור ומחזיק תיק שפ"ע בגבעתיים. אלעד בוגר תואר ראשון במשפטים, בוגר תואר שני במדיניות ציבורית ובוגר קורס דירקטורים.

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אלעד מביא עימו לתפקיד הדובר את הידע הרב שצבר בתחום הציבורי, תוך שימת דגש על הנגשת המידע העירוני לתושב והנעת מהלכים פנים אירגוניים אשר תפקידם לשרת את העיר והתושבים. אין לי ספק שהידע המקצועי של אלעד יחד עם כלל עובדי הדוברות ישפיע רבות על מיתוג העיר ויהיה נוכח בשטח. אני מברך את אלעד על היבחרו לתפקיד החשוב".

רוזגוביץ אמר: "אני מודה לראש העיר רמי גרינברג על האמון ומתרגש לחזור לעיר בה נולדתי ולשמש כדובר העירייה. אני מביא איתי עשור של ניסיון מפעילות רבה במערכת הציבורית הארצית, במטרה לחזק את הנגשת וחשיפת פעילות העירייה לתושבי העיר לצד מיתוג העיר על כלל יתרונותיה".

קיראו גם:

הפתעה בעירייה: הדובר מעיין אמודאי ינהל את מינהל שפע


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר