דומינוס פיצה אם המושבות צילום רמי לוי

שלושה סניפים יש לדומינו'ס פיצה בעיר. תושבים לא מבינים מדוע שלושתם כשרים למהדרין

הסניף השלישי נפתח באם המושבות, אחד התושבים שפנה להנהלת הרשת אומר: "זה חוסר התחשבות באוכלוסייה החילונית". מהרשת נמסר: "פתיחת סניפים נוספים נעשית במסגרת תהליך סדור שכולל בין היתר בחינת כדאיות"

פורסם בתאריך: 11.4.21 16:57

דומינו'ס פיצה פותחת סניף שלישי בעיר, במרכז חצי חינם באם המושבות, וכמו שני הסניפים הנוספים שלה – ברחוב שטמפפר ובקניון גנים ברחוב העצמאות, גם הסניף השלישי שייפתח בעיר הוא סניף כשר למהדרין. עובדה זו מכעיסה תושבים, בעיקר משכונת אם המושבות, ששואלים מדוע צריך שלושה סניפים כשרים למהדרין בעיר ומדוע אין סניף אשר ייתן מענה לכלל האוכלוסייה החילונית, יהיה פתוח בשבת וימכור את התפריט המלא של הרשת. "המקום היחיד בו לדומינו'ס פיצה יש רק סניפים כשרים זה בפתח תקוה", אומר עוזי זילכה, תושב משכונת אם המושבות. "עשיתי בדיקה ואפילו בירושלים יש להם סניפים לא כשרים. כשניסיתי לברר מה הסיבה, הם אמרו לי שיש אוכלוסייה דתית בעיר. זה בסדר ומקובל, אבל יש כבר שני סניפים כשרים ולכן ההיגיון אומר שהסניף השלישי יהיה לא כשר וייתן מענה לאוכלוסייה די גדולה בעיר שהיא חילונית. לצערי זה מרגיש לנו כמו חוסר התחשבות, כי כאשר ביקשתי מהם לעשות משלוח מסניפים אחרים הסמוכים לפתח תקוה שהם לא כשרים, נאמר לי שזה לא אפשרי".

דברים דומים אומר גם תושב נוסף, דניאל שמו: "ברור לכולם שזו זכותם של הרשת והזכיין לפתוח סניף שהוא כשר, אבל לנו כאוכלוסייה חילונית לא מובן מדוע לא מתחשבים באוכלוסיות נוספות ואני בטוח שיש אוכלוסייה גדולה שהייתה שמחה לקבל מהם שירות".
אחד הזכיינים של רשת אוכל גדולה בעיר מסביר: "ההחלטה היא משולבת של שיקולים עסקיים לצד מנוחה ביום שבת. אנשים עובדים כל השבוע וכשמגיעה שבת הם רוצים לנוח. מה גם שלא הרבה אנשים מזמינים אוכל מהיר בשבת ובטח ובטח פיצה. יש בעיר רשתות שכן פועלות בשבת ואם מישהו ממש רוצה, הוא יכול להזמין אצלם".
ומה אומרים ברשת דומינו'ס פיצה? "דומינו'ס פיצה חרטה על דגלה וזאת כחלק מתפיסת עולמה להנגיש את מוצריה לכלל האוכלוסייה", נמסר בתגובה, "בערים בהן יש דרישה מהקהל הרחב לתפריט כשר ולא כשר, בכוונת הרשת לפתוח את שני סוגי הסניפים. הרחבת הרשת ופתיחת סניפים נוספים נעשית במסגרת תהליך סדור שכולל בין היתר בחינות היתכנות וכדאיות מרבית. כך גם בבואנו להחליט על הפעלת סניפים במתכונת כשרה ושאינה כשרה. בימים אלו נפתח סניף חדש בעיר, שלישי במספר והפעם בשכונת אם המושבות. הסניף פועל תחת כשרות מהודרת, בד"צ בית יוסף ומציע מגוון מוצרים שרלוונטיים לסניפים הכשרים – לרבות תפריט הכריכים והסלטים החדש שלנו. נשמח לעדכן על פתיחת סניף נוסף במתכונת שאינה כשרה בהמשך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. יוגה

    מה לא ברור ?
    לעסק בפתח תקוה שאין תעודת כשרות אין הצדקה כלכלית …

  2. סשה

    חוסר התחשבות באוכלוסיה החילונית בעיר. בתור אחת שעברה לפתח תקווה לא מזמן זה ממש מאכזב.

  3. לקוח לשעבר של דומינוס

    אני מחרים את הרשת לאור זה. מציע לכול תושבי השכונה החילונית לעשות כמותי. פשוט חוצפה.

  4. יפעת

    מעולה שיהיה סניף כשר מהדרין אני תושבת אם המושבות ושמחה על כך מאוד כי אין לנו כאן פיצה כשר מהדרין לבוא ולשבת בה תודה רבה ונשמח שתישארו כך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר