החניות במרכז פסג"ה
החניות במרכז פסג"ה

בפסג"ה מתעקשים: "החניות שלנו"

בשבוע שעבר העייריה הסירה את השלטים "המנכסים" חניות הסמוכות למתחם הגנים בכפר גנים ג' למרכז הפסג"ה. יומיים לאחר מכן השלטים הוחזרו למקומם. הפסג"ה: החניות שלנו

פורסם בתאריך: 4.10.17 06:49

במרכז הפסג"ה (המרכז לפיתוח סגלי הוראה) הנמצא במתחם הגנים ברחוב העצמאות ובן גוריון בשכונת כפר גנים ג', ממשיכים להתעקש כי מותר להם "לנכס" לעצמם חניות מהחניון הצמוד.

כזכור, בשבוע שעבר תושבים שהגיעו לקחת את ילדיהם מהגנים הופתעו לגלות על מכוניותיהם פתק ובו נכתב כי החניות הנ"ל שייכות למרכז הפסג"ה ואל להם לחנות בהם בשנית אחרת רכבם יגרר. מול אותם חניות הוצבו שלטים בהם נכתב כי מדובר בחניות של המרכז. בשיחה עם הפסג"ה נאמר לנו כי החניות שייכות להם על פי אישור העירייה. ההורים המופתעים טענו כי מדובר במהלך לא חוקי, ובעירייה הגיבו ואמרו כי "הנושא הובהר מול המרכז, השלטים יוסרו והחנייה תהיה זמינה לכולם".

אלא שהשבוע שוב מצאו התושבים פתק על רכבם: "הורים יקרים, לידיעתכם, שלטי החנייה הושמו בהסכמה ובאישור העירייה ולא אחרת. הם הוסרו באופן לא חוקי ולכן הוחזרו. עדיין יש לכם את האפשרות להוריד את הילדים בבוקר ולבוא לקחת אותם אחר הצהריים".

"בשבוע שעבר הורידו את השלטים לגמרי, והחזירו אותם ביום ראשון בבוקר", אומרת אחת האמהות שבנה לומד במתחם. "עכשיו שוב יש שלטים, והם טוענים שזה באישור העירייה ושהכל חוקי. הם כותבים שלפיזור הילדים בגנים אפשר לחנות, אבל זה די מצחיק כי לא יעמוד שם פקח שיכול לדעת מי מוריד או לוקח את הילדים ומי לטובת משהו אחר".

תגובת דוברות העירייה: "הועלו מספר השגות בנוגע להסדרי החנייה ולכן הנושא הועבר להכרעה סופית ע״י אגף הנכסים".

תגובת הפסג"ה במרכז הפסג"ה ציינו כי יש לפנות לעירייה ולמינהל החינוך בנושא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר