איתמר הילמן ז"ל, שנהרג בתאונה בירושלים

טרגדיה גדולה: איתמר הילמן, בן 20 מפתח תקוה נהרג בתאונה בירושלים

אבל כבד: הילמן נהרג אתמול בלילה בתאונה ברחוב יפו בירושלים כאשר רכב על אופנועו. מזק"א נמסר: "משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה הילמן במותו הטראגי של בנו איתמר ז''ל בתאונה"

פורסם בתאריך: 14.4.21 08:00

טרגדיה גדולה: איתמר הילמן, בן 20, תושב שכונת גני הדר בפתח תקוה, נהרג אתמול בערב בתאונה כאשר רכב על אופנועו ברחוב יפו ירושלים. עם קבלת הקריאה, הוזעקו למקום חובשים ופרמדיקים שהעניקו לו טיפול רפואי ראשוני, הוא הובהל לבית החולים שערי צדק תוך ביצוע פעולות החייאה, אך למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בתאונה נפצעה גם הולך רגל, גבר בן 47 בינוני.
משה ויצמן, חובש איחוד הצלה, סיפר: "מדובר בתאונה בין אופנוע להולך רגל אשר נפצע בינוני. בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה ביצענו החייאה ברוכב האופנוע אשר נפצע אנושות". דני שמואלי, חובש נוסף של איחוד הצלה, מסר: "הולך הרגל שנפגע מהאופנוע טופל בזירה במצב קל עד בינוני. רוכב האופנוע נפצע אנושות ורופא מתנדב באיחוד הצלה ביצע בו פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ".

זירת התאונה בירושלים צילום דוברות זקא

צבי יורוביץ ומשה חמד, מתנדבי זק״א, שטיפלו בזירה, סיפרו: "כשהגענו למקום רוכב האופנוע שכב בסמוך לכלי כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד״א פינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".
בזק"א מסרו כי ההרוג הוא בנו של מתנדב בארגון: "ארגון זק"א, המפקדים והמתנדבים, משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה הילמן – צוות 410, בפטירתו הטראגית של בנו איתמר ז"ל בתאונה, במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער".

מודעת האבל על מותו של איתמר הילמן ז"ל


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר