מזנון האגודה למען החייל צומת סירקין
מזנון האגודה למען החייל צומת סירקין

חזר להם החיוך: המתנדבים חזרו להפעיל את המזנון לחיילים בצומת סירקין

מתנדבי הסניף הפתח תקוואי של האגודה למען החייל שמחו לחזור לפעילות, גם החיילים שמחים ליהנות שוב מהמזנון שמפנק אותם. גם בבית החייל הוותיק ברחוב ברקוביץ הוחזרה הפעילות שהופסקה בשל הקורונה

פורסם בתאריך: 26.4.21 08:21

מסימני החזרה לשגרה: בימים אלה חוזרת לפעילות האגודה למען החייל בעיר והמתנדבים חזרו להפעיל את המזנון בצומת סירקין, אשר נותן שירות לחיילים רבים. המזנון פתוח מידי יום מהשעה 06:00 ועד 16:00. במקום מחלקים המתנדבים לחיילים כיבוד הכולל טוסטים, סנדוויצ'ים, שתיה קרה וחמה, עוגות, סלטים, פלאפל, ארטיקים ועוד. "יש הכל בשפע", מספרת בהתרגשות סוניה הניכוביץ' שמנהלת את המזנון ומתנדבת במקום כבר 18 שנה, "יש לי במזנון 50 מתנדבים והם כבר חיכו שהמקום ייפתח, הם כל הזמן שאלו אותי מתי אני אפתח. כך גם התורמים שמחו לשמוע שהמזנון נפתח", היא מוסיפה בחיוך ומספרת שחיבוק חם הם מקבלים גם מהחיילים: "החיילים מאוד שמחו שהמקום נפתח, הרבה פעמים הם באים במיוחד אלינו, למרות שהם צריכים לנסוע בכלל לכיוון השני. כשהחייל אוכל, אנחנו שמחים, אנחנו מכניסים את הנשמה שלנו בכל מה שאנחנו מכינים. לפני מספר שנים כשחיפשתי תורמים הגעתי לאחד המפעלים, שם פגשתי מישהו שהיה אוכל אצלנו במזנון וזכר אותנו ומאז הוא תורם לנו. יש לנו יחסים טובים עם התורמים שאף פעם לא אומרים לנו לא".

יצחק עופרי. צילום זאב שטרן

יצחק עופרי. צילום זאב שטרן

בית האגודה למען החייל צילום יצחק עופרי

לצד הפעלת המזנון הם ממשיכים להפעיל את בית החייל ברחוב ברקוביץ 6, שהוקם לפני 62 שנה. שם פועל הבזאר שפתוח כל יום בשעות 07:00 – 13:00 ובו נמכרים מוצרי יד שניה במחירים מוזלים החל מביגוד, כלי בית, דברי חשמל קטנים. כל ההכנסות מיועדות לטובת הפעלת המזנון ותמיכה ביחידות צה"ל. "בתקופת הקורונה המזנון היה סגור ואת המקום ברחוב ברקוביץ הפעלנו בהרכב מצומצם", מספר יו"ר הסניף עפרי יצחק, "אנחנו בקשר עם 12 יחידות צבאיות וכל מה שהם צריכים אנחנו מספקים להם. רק השבוע תרמנו לבה"ד 6 מקרר. אנחנו בקשר עם חיילים בודדים, מבקרים חיילים וחיילות שמאושפזים בבתי חולים בעיר ועוד". רחמים גלעדי, שמנהל את בזאר המוצרים בבית החייל, מוסיף: "אני שמח שסוף סוף אנחנו יכולים לחזור לפעילות מלאה,  להיות בקשר צמוד עם החיילים הבודדים, להמשיך לתרום ולדאוג לכל מה שחסר להם, החל מבגדים ועד אוכל וכל מה שהם צריכים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר