החרמת כלבי פיטבול, צילום דוברות העירייה

בעקבות תלונות: הוחרמו כלבי פיטבול שהוחזקו ללא רישיון ובתנאים ירודים

צוות של השרות הווטרינרי נתן תחילה התראה לבעלי הכלבים, לאחר שבביקורת חוזרת התברר שהליקויים לא תוקנו הוחרמו שתי כלבות והגורים של אחת מהן

פורסם בתאריך: 3.5.21 13:56

השירות הווטרינרי של פתח תקוה החרים כלבי פיטבול בעקבות תלונות על כך שהוחזקו בניגוד לחוק ובתנאי הזנחה. לאחר קבלת פניות במוקד העירוני בדבר כלבים המוחזקים בתנאי מחיה קשים הגיע צוות השירות הווטרינרי לדירה ונתן לבעלי הכלבים הנחיות בנוגע לליקויים אותם עליהם לשפר. בביקורת שנייה שבוצעה על ידי צוות הפיקוח, כשבוע לאחר מכן, לא תוקנו הליקויים ונראה כי הכלבים מוחזקים בתנאים שאינם ראויים. לאור זאת הוצא צו בית משפט להחרמת הכלבים. ביום חמישי האחרון הגיע צוות השירות הווטרינרי לדירה המדוברת והחרים שתי כלבות מגזע פיטבול וגורים של אחת מהן שנמצאו בדירה.

החרמת כלבי פיטבול צילום דוברות העירייה

הכלבים הוחזקו בדירה קטנה וצפופה, הרצפה הייתה מלוכלכת בצואה ומהמקום עלה ריח חריף. שתי הכלבות הבוגרות הוחזקו ללא רישיון וללא חיסון בתוקף ולאחת מהן אף לא היה שבב.
"אחת הכלבות הייתה רזה מאוד, לא מעוקרת ונראתה אחרי המלטה, כאשר הגורים הוחזקו באזור קטן ומגודר עם מיטה. שולי המיטה והרצפה היו מרוחים בצואה", עדכן צוות הפיקוח הווטרינרי.
ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אנו נתערב בכל מקרה בו יוחזקו כלבים באופן לא ראוי וללא טיפול. במקרה הנדון יש עבירה כפולה ומכופלת מאחר ומעבר לתנאי ההחזקה הקשים החוק מחייב להחזיק כלבים ברישיון ועם חיסון כלבת בתוקף. מה עוד שכלבים מגזע מסוכן ניתן להחזיק אך ורק בתנאי שהם מעוקרים או מסורסים ואסור להרביע אותם. אני מודה לצוות השירות הווטרינרי שפעל במהירות וביעילות, וללשכה המשפטית והשיטור העירוני שסייעו".
כל הכלבים בדירה נלקחו והועברו לכלביה של השירות הווטרינרי העירוני להמשך טיפול, ונגד בעלי הכלבים ננקטו צעדים משפטיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר