מתי ברדה ז"ל (צילום מהפייסבוק) וזירת התאונה (צילום דוברות הצלה)

אבל כבד: מתי ברדה בן ה-21 נהרג הלילה בתאונת אופנוע

ברדה ז"ל נפגע כשרכב על אופנועו בכביש 471 מכיוון מחלף נחשונים לכיוון מחלף שעריה. חבריו כתבו: "אתה פשוט איש ענק, אולי פשוט תחזור"

פורסם בתאריך: 4.5.21 12:26

אבל כבד: מתיתיה (מתי) ברדה בן ה-21 מאלעד נהרג הלילה בתאונת אופנוע בכביש 471, כשרכב על אופנועו בכביש 471 מכיוון מחלף נחשונים לכיוון מחלף שעריה. נסיבות התאונה נבדקות. הוא פונה לבית החולים למצב אנוש, אך שם למרבה הצער נקבע מותו. החברים הרבים שלו ספדו לו. "הלוואי וזה לא נכון שכל הבכיות והכאב היה לשווא, אוליי תפתיע אותנו ונשב ונצחק", כתב דניאל והדי, "אני לא מעכל שזה אתה, זה לא יכול להיות. אתה הלב של כל הרוכבים אתה האבא והאמא של האופנוענים, אולי פשוט תחזור. ואין הרבה להרחיב עד כמה אתה איש ענק רק ממבט ראשוני אפשר לראות את זה". חבר אחר, ישי אבוחצירא, כתב: "זה לא נשמע הגיוני, איך דווקא הוא". ברדה ז"ל שרת בצנחנים והשתחרר באוגוסט 2020.  אביו רפי אופיר ברדה, הוא רב קהילת תפילה למשה בעיר אלעד.

מתי ברדה ז"ל צילום מהפייסבוק

אלי גנסיא, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים עם מעורבות רוכב אופנוע כבד ומשאית שהתרחשה בכביש 471 בין מחלף נחשונים לפתח תקוה. יחד עם חובשים נוספים מאיחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה ברוכב האופנוע שנפצע באורח אנוש וסבל מפגיעה רב מערכתית". מנחם סלובטיצקי, חובש באיחוד הצלה, הוסיף: "מדובר בזירה קשה מאוד, רוכב האופנוע היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. לאחר שחזר דופק בזירת האירוע הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כאשר הוא מורדם ומונשם".

פאראמדיקית מד"א, ליז גורל סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש צעיר כבן 21 מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה כל הדרך לבית חולים כשמצבו אנוש".

חזקי פיליפ, מתנדב זק"א: "מדובר בתאונה קשה מאוד עם מעורבות רוכב אופנוע ומשאית. רוכב האופנוע, צעיר בן 21, שכב על הכביש מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד"א פינו את הרוכב במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים בילינסון, לצערי תוך זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן

    מזעזע. אבל האופנועים הכבדים והרעש שהם עושים זה מפגע אחד גדול…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר