בר סהרה לאחר אירועי הלילה צילום שרץ ברשת פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

זכוכיות בר נרגילה בפתח תקוה נופצו, בקבוק תבערה הושלך לתוכו | צפו בסרטון

בעלי בר נרגילה סהרה ברחוב מוטה גור אומר: "זה בגלל שאנחנו ערבים. זה לאומני ללא כל צל של ספק. לצערי, זה לא ממש הפתיע אותי לאור מה שקורה במדינה"

פורסם בתאריך: 14.5.21 11:58

האלימות הגיעה גם לפתח תקוה: היום (שישי) לפנות בוקר, ניפצה קבוצה של צעירים את חלונות הראווה של בר נרגילה סהרה במתחם אולימפיה ברחוב מוטה גור 7, מול הקניון הגדול, ובהמשך נזרק למקום בקבוק תבערה. למקום נגרם נזק רב וכוחות המשטרה החלו בחקירה. "אלו היו שני אירועים נפרדים", מספר הבעלים, תושב יפו. "לקראת השעה שתיים, הגיעו למקום חבר'ה ששברו את החלונות, לאחר כשעתיים הגיעו עוד חבר'ה שזרקו לתוך המקום בקבוק תבערה. אנחנו קיבלנו הודעה מהמשומר של המתחם".

צפו בסרטון שרץ ברשת:

# פרסום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

המקום פעיל בימים אלה?
"כן, אבל יצאנו לחופשת חג וגם בגלל המצב אין ממש עבודה".

יש לך מושג מה הסיבה?
"בגלל שאנחנו ערבים. זה לאומני ללא כל צל של ספק. לצערי, זה לא ממש הפתיע אותי לאור מה שקורה במדינה. המקום הוקם לפני כחמש שנים ואני חי בצורה טובה עם כל מי שנמצא סביבי. אבל היום ברשתות הכל תוסס, זה לא משנה אם זה בבת ים, בחולון או בפתח תקוה. בסופו של דבר יש חבר'ה שמתארגנים ברשתות החברתיות, שולחים הודעות, מתסיסים וזה הגיע גם אלינו".

איך ממשיכים מפה?
"אנחנו צריכים לאמוד נזקים, וכמובן זה ייקח כמה ימים. אבל אני מאמין שנחזור לעבוד. אנחנו פה חמש שנים, הלקוחות מכירים אותנו ויש בינינו יחסים טובים. אני מקבל הרבה חיזוקים מהמתחם והלקוחות. לצערי החבר'ה הצעירים בשני המגזרים איבדו את זה".

מה הנזק?
"כל החלונות נופצו וכן הייתה שריפה בתוך המתחם והספות נשרפו. המזל הוא שמערכת הכיבוי פעלה די מהר".

מהמשטרה נמסר: "למשטרת ישראל הוגשה תלונה בדבר ונדליזם והצתה של עסק. המשטרה פתחה בחקירה, טרם נעצרו חשודים במעשה. נציין כי במהלך היומיים האחרונים המשטרה עצרה 7 חשודים במעורבות באירועי הפרת הסדר הציבורי כשחלקם נעצרו כשברשותם כלי משחית. חלק מהחשודים שנעצרו, הובאו להארכת מעצר בפני שופט ואחדים שוחררו בתחנת המשטרה בתנאים מגבילים. החקירה בעניינם של כלל החשודים עודנה נמשכת. משטרת ישראל תטפל בנחישות בכל אדם שינסה להפר את הסדר הציבורי ו/או לפגוע בחיי אדם או ברכוש.

מהעירייה נמסר: "אנחנו עומדים בקשר מול המשטרה אשר מטפלת בנושא ביעילות ובאופן נחרץ. לא נאפשר אירועים מעין אלו בפ"ת ונפעל כנגדם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר