ויקטוריה והיגור וידאל צילום פרטי

היגור וידאל בשיחה מברזיל: "היינו בבונקר בלחץ נוראי, לא ידענו מה קורה"

שבוע אחרי נפילת הטיל סמוך לביתם, מספר היגור וידאל בשיחה מברזיל על רגעי החרדה במקלט ובדרך לבית החולים, על העזרה של חבריו לקבוצה, ומתייחס גם לעונה החלשה של הפועל

פורסם בתאריך: 21.5.21 09:39

נפילת הטיל בפתח תקוה, ביום חמישי שעבר לפנות בוקר, התרחשה סמוך לבניין בו התגורר שחקנה הזר הברזילאי של הפועל פתח תקוה, היגור וידאל, יחד עם אשתו ויקטוריה שמצויה בהיריון ובנם הצעיר. עם הישמע האזעקה ירדו וידאל ואשתו למקלט. כשהוא חזר לדירה וראה את הנזק שנגרם, הבין את המזל הרב שהיה להם. כמה רגעים לאחר נפילת הטיל, הוא קרא לעזרה בקבוצת הוואטסאפ של הקבוצה וכתב "חברים תעזרו לי, הדירה שלי בוערת, תתקשרו לכוחות ההצלה". רם לוי, קפטן הקבוצה, העביר זמן קצר לאחר מכן את היגור ומשפחת אליו הביתה. אשתו של וידאל, סבלה מחרדה ופונתה לבית החולים בילינסון להשגחה קצרה. כבר למחרת הם הם חזרו לברזיל, להיות עם המשפחה הרחבה ולהתאושש מהאירוע הטראומתי שעברו כאן.

הבניינים שנפגעו מהטיל צילום איציק אדורם

שבוע אחרי האירוע, כשהם נרגעים בברזיל, הוא מספר למלאבס על רגע נפילת הטיל, על ההתמודודת עם אירוע כזה במדינה שאתה לא מכיר, על התקופה בישראל ובהפועל פתח תקוה, ועל התוכניות לעתיד. "הרקטה נפלה ממש מול הדירה שלנו", "זה היה ממש עוצמתי וחזק, ממש טיל. זה פגע בבניין שלנו ובעוד בניינים סמוכים וזה היה רגע נורא. היינו בבהלה נוראית, ולא האמנו שזה קורה אצלנו. באותו רגע אשתי התחילה לבכות ולצרוח ואני רעדתי. זה היה קשה מאוד כי אפילו לא ידענו לאיזה מספר להתקשר".

מה אתה עושה באותו רגע?
"התחלנו לשלוח הודעות ולהתקשר לחברים, לאנשים מהמועדון ולחברים ברזילאים והם עזרו לנו מאוד".

אשתך בהיריון ופוניתם לבית החולים, ממה בעיקר חששתם?
"שנינו היינו מודאגים מאוד מהתינוק. אבל היא הייתה מאוד מאוד חזקה. גם עם כל הבהלה, היא יכלה לשלוט בגופה ובסופו של דבר, התינוק היה בסדר גמור".

היכנסו כאן לצפות בוידאל נפרד בדמעות בנתב"ג

# # # 
כאמור, כמה דקות לאחר נפילת הטיל, שלח וידאל הודעות עזרה לשחקני הקבוצה. "שלחתי הודעה לשחקנים וביקשתי עזרה, כתבתי להם שהבית שלי בוער", הוא מספר. "באותו רגע שהיינו בבונקר היינו בלחץ נוראי, ממש היסטריים, באמת לא ידענו מה קורה. תוך מספר רגעים, הרבה שחקנים ומנהלים התקשרו אליי ונתנו לי את כל העזרה שאני צריך. הם אמרו לי לנסות לשמור על קור רוח ולחכות לכבאים".

וידאל בן ה-24 הגיע להפועל פתח תקוה לפני פחות משנה, באוגוסט 2020. טרם הגעתו להפועל פתח תקוה שיחק בז'לגיריס וילנה שסיימה במקום השני בליטא. הוא גדל במחלקת הנוער של פראנה הברזילאית, ובגיל 20 עבר לליגה היוונית, לקבוצת פאס ג'יאנינה. בשלוש עונות ביוון רשם 48 הופעות, בהן כבש שלושה שערים. בז'לגיריס רשם 11 הופעות, חמש מהן בהרכב ושש כמחליף, ללא שערים.

איך אתה מסכם את העונה שלך בהפועל פתח תקווה?
"זו הייתה עונה ממש קשה, עם הרבה משחקים. זו ליגה קשה ובלי האוהדים התומכים רוב הזמן, זה היה ממש קשה לשחקנים".

למה לדעתך הקבוצה הידרדרה לתחתית הליגה?
"התחלנו רע מאוד את העונה, עם הרבה מאוד הפסדים. ולקח לנו הרבה זמן להתעשת. כשהתחלנו כבר לתקן את הקבוצה, זה היה כבר מאוחר מידי. אני באמת אוהב את האוהדים ומודה להם על כל מה שעשו בשבילי השנה. לעולם לא אשכח אותם והם תמיד יהיו בליבי".

יש לך כבר תוכניות לעתיד?
"עדיין לא החלטתי שום דבר, אני ממתין כמה ימים להחליט מה יהיה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר