שרי החוץ של ישראל וגרמניה בבניין ברחוב הרצל צילום משרד החוץ

צפו: שר החוץ הגרמני ביקר במקום נפילת הטיל בפתח תקוה וגינה את הירי לעבר ישראל

בבניין ברחוב הרצל שנפגע מנפילת הטיל ביקרו גם שרי החוץ של צ'כיה וסלובקיה. אל השרים האורחים התלווה שר החוץ גבי אשכנזי | צפו בביקור

פורסם בתאריך: 20.5.21 15:38

שרי החוץ של גרמניה, צ'כיה וסלובקיה הגיעו לביקור בבניין בעיר שנפגע מפגיעת טיל של החמאס ביום חמישי לפנות בוקר ברחוב הרצל, זאת על מנת לראות מקרוב את מה שקרה ולהביע תמיכה וסולידריות כלפי מדינת ישראל. את השרים ליווה שר החוץ הישראלי גבי אשכנזי, שעשה להם סיור במקום. הסיור הראשון התקיים עם שר החוץ הגרמני הייקן מאס שאמר במהלך הסיור מילים חמות על מדינת ישראל, על זכותה להגן על אזרחיה וגינה את ירי הרקטות.

אשכנזי ביקש להודות לשר על הגעתו לישראל ועל הביקור הסולידרי ואמר: "אני מבקש להדגיש בפניך את החשיבות שאני רואה בביקור שלך, בימים האחרונים שוחחנו יותר מפעם אחת על המצב באזור ואני מעריך את עמידתה ותמיכתה של גרמניה לצד ישראל. אני מודה לך בשם ממשלת ישראל ואזרחיה".

שרי החוץ של גרמניה וישראל בבניין ברחוב הרצל צילום משרד החוץ

בהמשך התקיים סיור עם שר החוץ הצ'כי יקוב קולהאנק ושר החוץ הסלובקי איוואן קורצוק, אשר במדינותיהם הונפו דגלי ישראל על בנייני הממשל בשבוע האחרון. "צ'כיה וסלובקיה ריגשו אותי ואת העם בישראל במסרים של תמיכות, מחווה והזדהות", אמר אשכנזי, "העובדה שדגל ישראל מתנוסס על בניין משרד החוץ הצ'כי ובניין עיריית ברטיסלבה אינה מובנת אליה ומחממת את הלב. אף מדינה בעולם לא הייתה מסכימה לגילוי טרור ותוקפנות כמו מתקפת הטרור של חמאס על ישראל, וכל מדינה הייתה פועלת באופן דומה להגן על אזרחיה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר