ליאורה ליבוביץ צילום מדף הפייסבוק
ליאורה ליבוביץ ז"ל, צילום מדף הפייסבוק

"שאלוהים ישמור על הילדה שלה". הלם ואבל כבד על מותה של ליאורה ליבוביץ'

הלם גדול: תושבת העיר, הפעילה החברתית ואשת יחסי הציבור, ליאורה ליבוביץ', מתה ממחלה קשה, בגיל 46 בלבד. חבר המועצה אורי אהד: "שום דבר לא עבר לידה והיא תמיד הייתה מאוד אמיתית, זו אבידה גדולה". זיו כהן: "הלב שלי נקרע"

פורסם בתאריך: 26.5.21 16:36

אבל והלם בפתח תקוה: תושבת העיר והפעילה החברתית ליאורה ליבוביץ' נפטרה היום ממחלה קשה. בחודש הבא אמורה הייתה ליאורה ז"ל לציין יום הולדת 47. היא השאירה אחריה בת, ליאה, בת 19 בלבד. מותה הכה בתדהמה את חבריה ומכריה הרבים בעיר שחלקם כלל לא ידעו על מחלתה ואשר סיפרו על אשת עשייה, פעילה בתחום החברתי, שדאגה להפיץ המון טוב סביבה.

ליבוביץ ז"ל החלה את דרכה המקצועית ככתבת ברשת ידיעות תקשורת ולאחר מכן שימשה דוברת מחוז המרכז של משרד החינוך ודוברת מוזיאון פתח תקוה לאמנות. בעשור האחרון ניהלה ליבוביץ משרד יחסי ציבור וקשרי ממשלה שנמצא בבעלותה וכן שמשה מרצה באוניברסיטת אריאל ואוניברסיטת חיפה במחלקות לתקשורת. באפריל 2019 מונתה לתפקיד דוברת חטיבת החדשות של כאן, תאגיד השידור הישראלי.

בשנים האחרונות הקדישה חלק גדול מזמנה לעשייה חברתית ומוניציפלית בעיר פתח תקוה. עד לפני שנתיים עמדה בראש עמותת מדיה תקשורת והובילה מאבק ציבורי לקידום השידור הציבורי בעיר. בעשור החולף עסקה בקידום קורס מנהיגות נשים במסגרת נעמת, הקימה את פורום נשות עסקים בפתח תקוה יחד עם חברת המועצה אורנה דוידאי, ובנוסף שמשה ליבוביץ חברת הנהלת נעמת. לליבוביץ תארים בתקשורת ומדעי המדינה, ומינהל עסקים.

"ב-25 השנים האחרונות ליאורה תמיד הייתה שם", אומר בכאב חבר המועצה אורי אהד. "ליאורה התחילה במועצת הנוער והייתה פעילה מאוד דומיננטית. היא תמיד הייתה רגישה ולקחה דברים ללב. שום דבר לא עבר לידה והיא תמיד הייתה מאוד אמיתית. תמיד ידעת גם כשהיא כעסה עליך וגם כשהיא חיבקה שזה אמיתי. מותה הוא הלם גדול. היא בדיוק סיימה לימודי משפטים והתחילה התמחות ולכל דבר שהיא הגיעה אליו זה היה בעבודה קשה ומכל הלב. זו אבידה גדולה מאוד".

הפעיל החברתי ירון קדושים הוסיף: "הייתי בקשר עם ליאורה ז"ל בכל תקופת מחלתה הקשה. היא התמודדה בגבורה רבה עם סבל גדול מאוד אבל עודדה את עצמה יותר משאני עודדתי אותה. היא נלחמה בגבורה והיו רגעים שהיה נראה שזהו, היא מנצחת ואלוקים שולח לה רפואה. אבל לצערנו לא. אלוקים רצה אחרת. ביום שישי האחרון, ליאורה הספיקה לשלוח תרומה מכובדת למטה המאבק שלנו נגד סגירת הצמתים בכביש 40 וזו הייתה השיחה האחרונה שלנו. היה חשוב לה מאוד לתרום לאיכות הסביבה והעיר לפני הסוף. היא הייתה אישה טובה. כואב לי עליה מאוד".

ראש העירייה רמי גרינברג כתב: "בצער רב התבשרתי היום על פטירתה של ליאורה ליבוביץ' לאחר מאבק במחלה קשה. ליאורה תושבת העיר, פעלה למען הציבור והקהילה רבות ובתחומים שונים ומגוונים. אני משתתף בצער המשפחה בשעתם הקשה ושולח תנחומים על האובדן הגדול".

"את ליאורה אני מכירה ממפלגת העבודה ורצנו יחד גם פוליטית, גם בהסתדרות וגם בראשות המקומית", מספרת הפעילה החברתית זיו כהן. "בתקופה האחרונה נותק בינינו הקשר וביום ההולדת האחרון שלי, היא התקשרה אלי לאחל לי מזל טוב ואמרה לי 'שגם אם עבר חתול שחור בינינו, אנחנו תמיד נשאר חברות טובות'. אני יודעת כבר המון זמן שהיא חולה והלב שלי נקרע. שאלוהים ישמור על הילדה שלה".

ליאורה ליבוביץ' תובא למנוחות מחר בשעה 13:30 בבית העלמין בסגולה.

יהיה זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר