החניה הפרטית והרכב החוסם צילום פרטי

תושב חסם חניה פרטית והודיע: אני דתי, לא מזיז את הרכב בשבת

תושבת העיר שהיציאה מהחניה הפרטית שלה נחסמה נותרה חסרת אונים במהלך סוף השבוע, כאשר גם פנייה שלה למוקד העירוני לא הועילה

פורסם בתאריך: 31.5.21 08:19

ביום שישי בערב, ביקשה תושבת שכונת כפר גנים בעיר, לצאת מביתה על מנת לעשות בייביסיטר לנכדים. כאשר רצתה לצאת עם רכבה מהחניה הפרטים, הסתבר לה שרכב זר חוסם לה את היציאה. מאחר והיא לא הכירה את בעל הרכב, היא התקשרה למוקד העירוני וכן למשטרה, שהגיעו למקום. לדבריה, בעל הרכב הבהיר שמאחר והוא דתי, אינו מתכוון להזיז את רכבו במהלך השבת. מנגד טוענים בעירייה, שמהתרשמות הצוותים שהיו בשטח ניתן היה לצאת מן החנייה.

"לקראת השעה 19:15 באתי לצאת מהבית לעשות בייביסיטר לנכדים שלי ואני רואה שרכב סוגר לי את החנייה ואני לא יכולה לצאת", מספרת התושבת. "יש לציין שכל הרחוב היה פנוי ומשום מה הוא החליט להחנות בכניסה לחנייה שלי, למרות שיש שלט גדול שאומר שאין חנייה מול השער", היא ממשיכה. "מאחר והייתי צריכה להגיע לנכדים, לקחתי מונית ולאחר מכן כשחזרתי התקשרתי לעירייה. הם אמרו שהם ישלחו פקח, הוא הגיע הסתכל והלך. בהמשך התקשרתי פעם נוספת למוקד שאמרו לי שאין להם מה לעשות והתקשרתי למשטרה. למקום הגיע שוטר, שנתן דוח לבעל הרכב. אמרתי לו שזה לא פותר לי את הבעיה, כי גם למחרת בשבת, אני לא אוכל לנסוע עם הרכב ויש לי תוכניות. השוטרים הלכו לביתו של בעל הרכב, אבל הוא אמר להם שהוא דתי וסירב לתת להם את המפתחות על מנת שהם יזיזו את הרכב. כשניסיתי להבין מה ניתן לעשות, התשובה שקיבלתי היא שבפתח תקוה אין גרר ולכן אין תשובה למצבים כאלה. הרגשתי ממש חסרת אונים וכל השבת נשארתי כלואה והייתי צריכה שייקחו אותי ויחזרו אותי", היא אומרת בכעס. "חלילה אם היה לי מקרה חירום, לא הייתה לי אפשרות לצאת".
מדוברות העירייה נמסר: "מערך האכיפה בעיריית פתח תקוה פועל 24/7, בין היתר גם כדי למנוע עבירות מסוג זה וכדי לאפשר לכלל תושבי העיר איכות חיים מיטבית. בהמשך לקריאה שנפתחה במוקד העירוני אודות המקרה המדובר, סיירי השיטור העירוני הגיעו למודיע במקום ופעלו לאיתור בעל הרכב כאשר במקביל נרשם גם דו"ח בגין העבירה. אנשי השיטור לא התבקשו ע"י המודיע לפעול לגרירת הרכב ומהתרשמות הצוותים שהיו בשטח היה ניתן לצאת מן החניה גם ללא צורך בגרירה".

בתגובה לדברי העירייה הדגישה התושבת שלא ניתן היה לצאת מהחנייה שלה. התושבת אמרה: "בקשתי מהמוקדנית לגרור והיא אמרה לי שבפתח תקוה לא גוררים, רק בתל אביב. יש לי רכב בינוני ולא היה ניתן לצאת מהחנייה בניגוד למה שהם טוענים".

תגובת המשטרה תובא כן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. עידן

    אכן סוגיה מורכבת. אי אפשר להכריח אדם דתי לחלל שבת או לגרום לו להביא אחרים לחלל שבת. עם זאת, הוא אינו פטור מנזק שגרם ועליו לפצות כספית את האישה שניזוקה. ככל שאי אפשר להגיע להבנות, יש להגיש תביעה. אפילו תביעה בדין תורה עשויה להועיל.

  2. שוש

    חצוף להביא לו גרר שיוציא את המכונית ושישלם במוצש.חוצפנים עושים מה שבא להם .לומר דתי יופי .איפה כבוד לזולת לא לימדו אותך .

  3. ניסו

    אילו זה היה חילוני באותו יום היו גוררים את הרכב יתכן שיש עדיפות לדתיים בושות …

  4. אבי אוחיון

    נראה למישהו שפגיעה בזולת היא דרכו של אלוהים?

    עצוב שהדת היפה שלנו נהרסת

  5. אופיר

    כדאי שתלמדו.
    המשטרה הייתה חייבת להזמין גרר על חשבון החוסם.
    מי שתופס חניה פרטית. זה בדיוק כמו שפלשו אליך הבייתה.אנחנו משלמים ארנונה. אמר לי שוטר. אם תיגש למשטרה להגיש תלונה. זה יחשב לו כאילו פלש לתוך ביתך.וזאת עבירה פלילית

  6. אסף

    דתי שיהיה בבית שלו לא על חשבון אנשים
    הדת הזאת דפקה לכם את המח

  7. מרגלית

    האם בשם הדת והאל מותר לפגוע באחרים? אם זאת כניסה לחניה אסור לו לחנות בה. האל אינו אומר שמור תורתי ותזיק לאחר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר