גינה בפארק יד לבנים

פארק יד לבנים וגינות נוספות: תלונות על מתקנים ישנים ועל חורים דרכם ניתן להציץ לשרותים

תושבים ברמת ורבר מתלוננים על מצבן של גינות בשכונה, ומבקשים לחדש את המתקנים, ולהתאים אותם גם לילדים שמעל גיל שלוש. "אנחנו נוסעים לשכונות אחרות בעיר או לגבעת שמואל", הם אומרים

פורסם בתאריך: 2.6.21 08:17

תושבים בשכונת רמת ורבר מתלוננים על מצב הגינות בשכונה ומבקשים מהעירייה להוסיף משחקים נוספים והצללה, על מנת שיתאימו גם לילדים קצת יותר גדולים. "כבר שנים רבות שהתושבים בשכונה מבקשים מהעירייה לחדש את המתקנים ביד לבנים. מדובר במתקנים שעומדים שם עוד כשההורים היו ילדים ולצערי לא מעט הורים מעדיפים לנסוע לשכונות אחרות או לגבעת שמואל, כי שם הגינות מותאמות למגוון גילאים גדול יותר, ובמיוחד כאשר מדובר בילדים מעל גיל שלוש", אומרת תושבת השכונה, דפנה שחר. ההורים מציינים שהם מאוד נהנים להגיע לפארק יד לבנים אך הוא לוקה בחסר. "מדובר בפארק גדול, מטופח ונקי, אבל יש בעיה בשירותים – דלתות שאי אפשר לסגור, אסלות ללא כיסוי פלסטיק, אין נייר טואלט וכן בין התאים יש חורים שניתן להציץ דרכם. המקום נקי להפליא, אבל מה זה עוזר שהוא נקי אם אי אפשר להשתמש בתא השירותים?" שואלת דפנה. לצד זה היא מבקשת לדעת מתי יפתחו את המזרקות במקום.

תלונות ניתן לשמוע גם על הגינה בין תחנת הדלק לבין ח"ן 7 בה מבקשים התושבים להוסיף הצללה: "אי אפשר להיות בגינה במשך היום, המתקנים בוערים", הם אומרים, ומתלוננים שחלק מהברזיות בגנים מוציאות זרם מים כל כך חלש שאי אפשר לשתות מהן בכלל. "אנשים בכלל לא יודעים שיש ברזיות, מאחר ובמקום אין שילוט והן לא נמצאות סמוך למשחקים", אומרת שחר, "זה נכון גם לגבי יד לבנים, לגינה בח"ן 7 ולגינה מול בית החולים שניידר".

מהעירייה נמסר בתגובה: "בהתאם למדניות ראש העירייה לטיפוח ושדרוג המרחב הציבורי בכלל השכונות ובעיקר בשכונות הותיקות, בוצעו בשנים האחרונות מאות פרוייקטים לחידוש ופיתוח גינות קיימות וחדשות. להלן חלק מן הפרוייקטים הרבים שקודמו ויקודמו בתחום זה בשכונת רמת ורבר: בגינה ברחוב האחים בן עזר – בוצעה התקנת דשא; גינה ברחוב שי עגנון – הותקן דשא סינטטי, פינת ישיבה עם פרגולה וספסל; בפארק יד לבנים – בוצעו מדרכות אספלט חדשות, פינת ישיבה מרוצפת, רחבה מרוצפת לשולחנות פינג פונג, תאורה חדשה, גינון והשקיה, עבודות נגישות, שיקום בריכת הדגים, הותקן דשא סינטטי בגינת הכלבים, נבנה מפל מים ועוד; הוקמה גינת חתולים בגן יהונתן, הכוללת ריהוט גן ועוד; המזרקה בפארק יד לבנים מתוכננת לעבור חידוש בקרוב; הגינות ברחוב הצוערים פינת קפלן ובקדיש לוז ישודרגו בקרוב לצד עשרות פרוייקטים שכבר תוקצבו לאזור. כמו כן, לאחר שנים של הזנחה, חודש לאחרונה גן יהונתן הממוקם בסמוך לשכונה במיליוני שקלים: הותקנו מתקני שעשועים חדישים והוקם מתחם משודרג עם מתקני כושר דיגיטליים בחלקם, הוקם מסלול ריצה, תאורה חדשה, ניטעו עצים, דשא וצמחייה חדשה, הותקן ריהוט גן לרווחת הציבור והצללה, בוצעה רחבה ייעודית לשולחנות פינג פונג ועוד. בנוסף, העירייה מקדמת את ההתחדשות העירונית בשכונת רמת ורבר הכוללת גם פיתוח גינות ציבוריות ושטחי ציבור. כמו כן, לאחרונה הוקם מועדון קהילתי ברח' הפורצים ונחנך אולם ספורט חדש, הוקמה כיכר תנועה מטופחת בכניסה לשכונה מבית החולים בילינסון, הוקמה גינה קהילתית, בוצעו עבודות תשתית וטיפוח ברחוב קדיש לוז ועוד. בהמשך לכך, ימשכו הסיורים המקצועיים באזור וינתנו המענים בהתאם לצורך לרווחת התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיכל

    לגיטימי שיש תלונות, זה צורך אמיתי שקיים במיוחד בפארק יד לבנים. לצד זאת העירייה בהחלט עשתה הרבה וזה ראוי להערכה. עם זאת בתור אמא לילדים בגילאים שונים, אני מחכה שאכן יוסיפו מתקנים בפארק גם לגילאים גדולים יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר