חנות איקיאה בפתח תקוה, צילום דור נבו

מגיעה לפתח תקוה: איקאה פותחת חנות קונספט חדשה למטבחים

החנות תיפתח בסמוך לקניון הגדול בהשקעה של שלושה מיליון שקלים ותשתרע על פני 500 מ"ר. מנכ"ל הרשת: "בעקבות הקורונה, עקב העלייה בזמן השהייה בבית, חיזק המטבח את מעמדו כלב של הבית"

פורסם בתאריך: 1.6.21 11:34

רשת איקאה מגיעה לפתח תקוה ותפתח את חנות הקונספט של המטבחים באזור התעשייה רמת סיב. ברשת מסבירים כי הם מעוניינים להנגיש את מטבחי החברה לכלל הלקוחות, ובהתאם לתקציב המתאים. החנות – IKEA KITCHENS, תיפתח מחר, יום רביעי, בסמוך לקניון הגדול ברחוב יצחק רבין 1. היא תשתרע על שטח של 500 מ"ר. בחנות הושקעו 3 מיליון שקלים והיא תציג 16 מטבחים במגוון סגנונות. מדובר בחנות הקונספט השנייה של הרשת והיא מצטרפת לחנות בנמל תל אביב ולמחלקות המטבחים בחנויות איקאה. זאת כחלק ממהלך כולל לפריסה רחבה של קטגוריית המטבחים.

ברשת מסבירים כי בחנות קיימות מספר עמדות תכנון לפגישות אישיות עם מעצבי המטבחים, בנוסף למגוון חדש של מטבחים וחזיתות מעץ מלא ובמבוק, אבזור פנים, פרזול, משטחי אבן ועוד, שיוצג בכל מחלקות וחנויות המטבחים. שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, מציין כי בכוונת הרשת להנגיש את מחלקות המטבחים לקהל הלקוחות בכל חנויות איקאה וכן בחנויות IKEA KITCHENS. "מאז ומתמיד אהבו הישראלים לבלות במטבח, לבשל ולארח. בעקבות הקורונה, עקב העלייה בזמן השהייה בבית חיזק המטבח את מעמדו כלב של הבית. הנגשת מחלקות המטבחים לקהל לקוחותינו בכל חנויות איקאה ובחנויות IKEA KITCHENS, בשילוב האפקט שיצרה הקורונה, העלו בכ- 20% את הביקושים למטבחים עמידים, איכותיים ובמנעד מחירים רחב, המאפשר לכל אחת ואחד למצוא את מבוקשם בתקציב המתאים להם".

בחנות החדשה יוכלו הלקוחות להיעזר בליווי אישי של מעצבי מטבחים, בדומה לתהליך ביתר חנויות הרשת – מהתחלת תהליך הרכישה, דרך עיצוב ותכנון המטבח, בחירת החזיתות ועד למדידה מקצועית בבית הלקוח, הובלה והרכבת המטבח. זאת, ברמות מחירים המתאימות לכל כיס ותחת מעטפת של אחריות ל- 12 שנים. פגישת תכנון עם מעצבי המטבחים של איקאה ניתן לתאם באמצעות אתר האינטרנט בכתובת: www.ikea.co.il/kitchens/tour או באמצעות מוקד השירות הטלפוני 35832*. החנות עצמה תהיה פתוחה לקהל הרחב בימים א'-ה' 9:00-19:00, יום ו' 8:30-13:30.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רינת שאשא

    מאז שגרינברג ראש העיר פ"ת הפכה לפנינת המרכז הכל בזכותו ראש עיר מספר אחד עושה ימים וילות למענינו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר