רמי גרינברג וניר אורבך

ביקורת גדולה על הקריאה של גרינברג להפגין מול בית ח"כ אורבך | "זה כמו אחרון חמומי המוח"

האם נתקלתם בעבר בקריאה של ראש עירייה להפגין מול בית של תושב העיר על רקע דיעות פוליטיות שונות? כנראה שלא. אז בפתח תקוה זה קרה. אורי אהד: "התנהגות זו של גרינברג היא חסרת אחריות ושיקול דעת ומלבה שנאה ופילוג"

פורסם בתאריך: 3.6.21 19:50

ביקורת גדולה על ראש העירייה רמי גרינברג, איש ליכוד ותומך נתניהו ידוע. אם חשבתם שראיתים הכל, אז אולי לא. גרינברג שלח בשבוע שעבר הודעת וואטסאפ בקבוצות שכונתיות שונות בעיר, בהן קרא לתושבים להגיע להפגין מול ביתו של ח"כ ניר אורבך בשכונת הדר גנים בעיר, במסגרת פעילות נגד הצטרפות מפלגת "ימינה" לממשלת השינוי הצפויה לקום בימים הקרובים. לא מדובר כבר בתמיכה פוליטית או בהבעת דיעה, אלא בקריאה להפגין מול ביתו של אדם, תושב פתח תקוה. האם נתקלתם בעבר בקריאה של ראש עירייה להפגין מול בית של תושב העיר על רקע דיעות פוליטיות שונות? כנראה שלא. אז בפתח תקוה זה קרה.

בהודעה של גרינברג נכתב כך: "בנט וסער רצים ריצת אמוק להקים ממשלת שמאל והערבים עם מרץ-העבודה וכו'. כל מי שארץ ישראל, מדינת ישראל, הערכיים היהודיים והציוניים חשובים לו, כל מי שצה"ל יקר לליבו, כל מי שהזדעזע ממה שקרה כאן בשבועיים האחרונים עם כל הפורעים בתוך ישראל, חייב להתייצב במוצאי שבת … ברחוב זקן השומרים פינת אלכסנדרוני בשכונת הדר גנים. חייבים להתייצב ולשמור על עתיד המדינה על העתיד של כולנו. שתפו. תגיעו. תביאו אנשים. תגיעו עם דגלי ישראל למי שיש".

הודעת הוואטסאפ של גרינברג

תושבים רבים אשר נתקלו בהודעה נדהמו ואמרו שמדובר במהלך שאינו ראוי ועלול להזיק לעיר כבר בעתיד הקרוב. "ראש העירייה צריך להבין שבקרוב כנראה שתהיה ממשלת שינוי והוא יצטרך אותה", טוען תושב מופתע שקיבל את ההודעה, "גם אם הוא לא מרוצה מכך, כראש עיר הוא מייצג גם את השונים ממנו בדעותיהם ועליו לנהוג בהתאם".

"רמי גרינברג פועל כדרכו בחוסר אחריות משווע ועושה עוול לתושבי העיר", אומר פעיל ציבורי בעיר, "זו רתימת העיר כולה ועתידה לגחמותיו האישיות של ראש העיר שבשביל אינטרסים פוליטיים צרים מקריב את כולנו על מזבח העסקנות והדמגוגיה הזולה. מה פתאום ראש עיר תוקף ראש ממשלה מיועד שמחר יסרב לפגוש אותו ולדבר איתו? כך גם שאר שרי הממשלה המיועדים. זה חוסר אחריות וילדותיות ואין לו שום רשות או סמכות לעשות זאת. ראש עיר הוא דמות ממלכתית שמייצגת את כל תושבי העיר ללא הבדל מפלגתי כלל. וחוץ מזה, איפה שמעתם שראש עיר קורא לציבור להפגין מול בית של תושב העיר על רקע דיעות פוליטיות שונות?".

חבר המועצה מהאופוזיציה, אורי אהד, אמר: "התנהגות זו של גרינברג היא חסרת אחריות ומלבה שנאה ופילוג. הממשלה שהוא מסית נגדה מורכבת מכל עם ישראל, בנט מימינה שהיה קצין בסיירת מטכ"ל, בני גנץ מכחול לבן שהיה רמטכ"ל, יאיר גולן ממרצ שהיה סגן הרמטכ"ל, רם בן ברק מיש עתיד שהיה המשנה לראש המוסד. אנשים שסיכנו את חייהם בשביל המדינה והיום כשהוא אחוז פאניקה, גרינברג מעז להאשים אותם בחוסר ציונות או אהבת הארץ. מי שמכיר את גרינברג כמוני לא "נופל מהכסא". גרינברג מתקיים מפלגנות והנה עוד דוגמא חסרת אחריות לכך. ראש עיר יכול להחזיק בכל דעה פוליטית לגיטימית אבל חייב להיות דמות מלכדת מאחדת ומרגיעה ולא להתנהל כמו אחרון חמומי המח".

מלשכת ראש העירייה נמסר: "מדובר בהמשך מחזור הידיעות השוליות שמתפרסמות בנושא. ראש העיר, הוא ראש עיר של כולם וניתן לראות זאת גם בפלטפורמות הפרסומיות השונות ובכל קצוות העיר. ראש העיר חבר במאות קבוצות ווצאפ ופייסבוק והחומר המדובר הופץ רק בקבוצה ספציפית – הרלוונטית לפעילות שמתקיימת בנושא. כפי שהוכח, ראש העיר פועל מול כלל המגזרים ובכלל השכונות באופן שיוויוני הרואה רק את הצורך הקיים ולא מעבר. בשונה משנים קודמות שבהן הפעילות העירונית סווגה על פי הצרכים הפוליטיים והייתה יוצרת עוולות, ראש העיר עם כניסתו לתפקיד פעל לעשיית סדר וצדק בנושא מול כלל המגזרים. ייתכן שהתוצאות בשטח והעובדה כי קיימת הערכה כלפי ראש העיר מכלל המגזרים, מוציאה גורמים שונים משלוותם". עוד נמסר בתגובה לדברי אהד: "הצביעות של אהד מעוררת רחמים. שכן, מצד אחד הוא תוקף את התנהלות הממשלה ומבקש להחליפה ומן הצד השני הוא מחזר אחר נציגי יהדות התורה בפ"ת שמפלגת האם שלה חלק מהממשלה. בכל מקרה, ראש העיר פועל באופן שיוויוני כלפי כלל התושבים ולמען רווחתם ללא הבדל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

30 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הוא יודע שאם ביבי לא יהיה הסיכוי שלו להגיע לכנסת אפסי ביותר
    תתעסק בעינייני העיר ואל תתערב

  2. ש

    והיום בבוקר פינוי וניקו את כל השטח מעשבים כדי לקרב את המפגינים לשטח ביתו.
    גרינברג אתה כוחני ודורסני גם ראש מפלגת הליכוד!
    בקרוב גם אתה תוחלף

  3. דויד

    אין על רמי. שהאופוזיציה בעיר תלך לעשות חמוצים. ראינו מה היה לפני רמי. מערב פרוע. סוף סוף שריף אמיתי

  4. רם משען

    מאחד שלא הולך לבחור בבחירות האזוריות אז הפעם אני אלך לבחור
    ברמי גרינברג הגדול
    כול הכבוד

  5. אני איש ימין ותומך ברמי גרינברג

    ולדעתי הוא ראש עיר מעולה. אך זה לא לעניין לצאת בקריאה כזו. חשוב שהוא יבין שפתח תקוואים מימין ומשמאל תומכים בו ומעריכים את פעילותו בלי קשר לדעתו הפוליטית. וצורה כזו של התנהלות יכולה לפגוע בו אלקטורלית בעתיד וסתם חבל.
    צריך לבצע הפרדה מוחלטת בין המסגרת העירונית למדינית. בבחירות הארציות השיקול שלי בקלפי הוא לא דעתו הפוליטית של המתמודד. אלא עד כמה העיר חשובה לו. לצורך העניין גם אם רמי גרינברג היה שמאלני הייתי כימני בוחר בו.

  6. תושבת העיר

    לא יודעת מי שלח את זה, אבל אני לא מאמינה שזה היה רמי גרינברג! גם אני נמצאת בכמה קבוצות, ובאף אחת מהן לא קיבלתי שום הודעה כזאת או אחרת בנושא.
    אני מאמינה שלראש העיר שלנו יש במה להתעסק, ותודה ענקית לו על כל המאמצים, אין על הראש העיר שלנו. באמת, כמה שהוא עשה ועושה למען פ"ת.

  7. סמי

    כמה צביעות…. לא מכיר פוליטקאי או עיתונאי מהצד השני של המפה הפוליטית שלא קרא או תמך לעיתים גם חומרית בקריאה להפגין מול בית ראש הממשלה ובימים אחרים מול בית היועמש.
    למה אתם צבועים .מותר לכל אחד להביע את דעתו גם אם הוא מהימין.
    ואכן אני קורא לכל מי שיכול שיפגין מול ביתו של אורבך כדי לשכנעו לא לתמוך בממשלת פינוי ואסון.

  8. גלית דניאל

    למה בריונות כי זה הימין מפגין ?
    חולדאי שכל יום מפגין בריונות וקורא לתושביו להפגין בכל הכוח
    עם ניבולי פה זה בסדר ..אהה כי זה שמאל !!
    ראש העיר שלנו מעולם לא הסתיר את דעותיו הפוליטיות ,ולרגע לא איים או אילץ תושבים להפגין …קרא וזה בסדר !!

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רמי,אם תכניס פוליטיקה לעיר סופך יהיה כסוף כל השרלטנים,,לא אצביע עבורך יותר

  10. אני

    חבל ועצוב, שראש עיריה שנבחר כעצמאי וזכה לאמון של רבים, שאינם דווקא מתומכי הליוכוד נהג כך.
    לא חשוב כמה תרם, תורם ויתרום לעיר הוא איבד את אמונם של רבים ושלי בתוכם.
    להבחר כמועמד עצמי, שמציג את עצמו כנציג של כולם ואז להסית כנגד תושב העיר, בגלל אמטנה פוליטית, שאין לה ולא כלום עם מה שקורה בעיר היא גניבת דעתת
    אדם שהתחזה לעל מפלגתי ומנצל את המעמד שזכה לו בקולות של הרבה אנשים שהצביעו, בדיטק בשביל ממשלה כזו – זו מעילה גסה באמון.
    אתה כבר לא ראש העיר שלי וגם לא תהיה בעתיד.

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם כמוץ המפגינים הקטנה מעידה על כמות התומכים בראש העיר בקריאתו זו ?

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל מאד רמי, אתה מאד מאכזב אותנו. אל תקלקל את הטוב שאתה עושה בהתנהגות בהמית ותוקפנית…

  13. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רמי, עדיף לך שתתעסק רק בענייני העיר והמשך לעשות טוב לתושביה, ולעצמך. , אל תקלקל את ההערכה שזכית לה, אל תתבהם ואל תנהג בתוקפנות האופיינית לאנשי הימין…

  14. מפגינה שפויה נגד השחיתות השלטונית

    היה גם ראש עיר שארגן הפגנה ליד ביתו של היועמ"ש מנדלבליט. אב… זה אותו גרינברג הבריון. ארגן מערכת הגברה מטורפת על רכב של העירייה והפציץ בדציבלים את כל השכונה

  15. אזרח מעיר אחרת

    אחי מפתח תקווה – יש לכם ראש עירייה לא ראוי בעליל. הגיע הזמן למנות בפתח תקווה ועדה קרואה.

  16. ענת

    אוהבים אותך כראש עיר שפועל למען העיר
    אבל לעודד הפגנה מול ביתו של אורבך זה ממש לא לעניין
    העם אמר את דברו ותלמד לכבד את זה שיש גם דעות אחרות
    זה שרתה רוצה להתקדם בליכוד ,תעשה בדרך אחרת ולא פילוג ושיסוע והפגנות מול ביתו של אורבך
    כמו שלא אהבתם את ההפגנות מול ביתו של מנדלבליט

  17. דורון

    רמי גרינברג מחקה באופן מושלם את התנהגותו הבריונית של נתניהו.

  18. ירחמיאל

    רמי איש כוחני
    מוציא מקבוצות אנשים שלא מסכימים איתו

  19. דורון

    רמי גרינברג חסר מעצורים. הולך ומיישם את מה שביבי אומר להכנס בהם.

  20. עוץ לי גוץ לי

    ראש עירייה חחחחח ממש.
    משתמש במשאבים של העירייה לקדם את הליכוד
    וכמובן לא יודע לעבוד

  21. עדן

    את הקול שלי הוא איבד ולא משנה כמה הוא טוב לעיר. לראש עיר אסור לנצל את השפעתו לטובת ראש ממשלה נאשם בפלילים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר