מרוץ פתח תקוה צילום דוברות העירייה

היום מרוץ פתח תקוה, שימו לב לרשימת הכבישים שייחסמו ולהסדרי התנועה

מרוץ הלילה של פתח תקוה יתקיים היום בין השעות 18:00-23:00, כבישים רבים ייחסמו ויהיו שינויים גם בתחבורה הציבורית. מומלץ להתעדכן. חובשים ופראמדיקים רבים יוצבו לאורך המסלול

פורסם בתאריך: 10.6.21 08:04

מרוץ הלילה של פתח תקוה יתקיים היום, חמישי ה-10.6, בשעות הערב, החל מ-18:00 ועד 23:00, ובעקבות זאת ייחסמו מספר רחובות בעיר בהם עובר מסלול המרוץ. ארבעה מסלולים יעמדו לרשות הרצים. שער ההזנקה הוא ברחוב הרב מלכה והמסלולים הם לאורך הרחוב ובהמשך לכיוון דרך שמלצר ודרך אם המושבות. טקס הסיום יתקיים בפארק יצחק אוחיון שם תתקיים פעילות אקסטרים, דוכנים ומוסיקה.

המשטרה הודיעה כי סיימה את היערכותה לקראת האירוע וכי עשרות שוטרים וסדרנים ייפרסו החל משעה 17:00 כדי לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהסדיר את התנועה במהלך המירוץ.

המשטרה פרסמה את הסדרי התנועה:

הכניסה לשכונת נווה גן תתאפשר דרך רחוב קרול או מרחוב גיסין פניה שמאלה ללודיוב.

הכניסה לשכונת אם המושבות הוותיקה מרחוב גיסין – תתאפשר הפניה ימינה לכיוון זכרון יעקב, תיכון אחד העם.

הכניסה לשכונת אם המושבות החדשה תתאפשר – דרך זבוטינסקי, דרך קרול, לודיוב, גיסין ומשה סנה. כמו כן ניתן יהיה להיכנס דרך רחוב המכבים, גיסין, משה סנה.

היציאה משכונת נווה גן תתאפשר באחת מהדרכים הבאות: רחוב לודיוב, גיסין, המכבים או דרך רחוב קרול, זבוטינסקי, אורלוב.

היציאה משכונת אם המושבות הותתיקה תתאפשר מרחוב זיכרון יעקוב, יסוד המעלה (כביש גישה בחצי חינם), חיבור לשכונת ראשון לציון ומשם ללודיוב, אורלוב או שמאלה לגיסין.

יציאה משכונת אם המושבות החדשה תתאפשר דרך רחוב משה סנה.

מומלץ לנהגים להתעדכן באפליקציית וויז לעניין הכבישים הסגורים וצירי נסיעה חלופיים.

מהעירייה נמסרה רשימת כבישים שייחסמו:

• רחוב הרב מלכה משני הכיוונים.
• רחוב זבולון המר משני הכיוונים.
• רחוב גיסין מרחוב בזל – לא תתאפשר נסיעה לכיוון מזרח.
• רחוב שלמה מלצר משני הכיוונים. מרחוב זבולון המר עד רחוב מרטין גהל.
• כל מתחם האצטדיון והרכבת לרבות החניונים הנמצאים בשטח האצטדיון.
• רחוב ראשל"צ משני הכיוונים מרחוב זבולון המר ועד רחוב גיסין.
• הכניסה לפ"ת מכביש 5 (מחלף התקווה) תחסם מכיוון מערב וממזרח.
• לתושבי אם המושבות הוותיקה הכניסה לשכונה תתאפשר מרחוב גיסין ממזרח למערב, הפניה שמאלה מרחוב חנן לויתן לכיוון גיסין תיחסם.
מסלולי התחבורה הציבורית באזור ישתנו. יש להתעדכן באפליקציית moveit.

המלצות נוספות:
• לנוסעים ברכבת ישראל מומלץ להגיע לתחנת קריית אריה לפני השעה 18:00, החל מהשעה 18:00 דרכי הגישה יחסמו ולכן למי שמעוניין להגיע אחרי השעה 18:00 מומלץ להשתמש בתחנת רכבת סגולה.
• לציבור העובדים באזור התעשייה פארקטק (קריית אריה) מומלץ לצאת מהמשרדים עד השעה 18:00 לאחר מכן ייחסמו דרכי הגישה והתנועה תוסט לדרכים חלופיות.
• מומלץ להגיע לאירוע בתחבורה ציבורית. לפרטים אודות המסלולים יש להיכנס לאפליקציית moveit או להיכנס לאתרי חברות האוטובוסים.
למעוניינים להגיע לאירוע ברכב פרטי ניתן להשתמש בחניונים הבאים:
חניון הספורטן, חניון גיסין (מול אחלה), חניון האחים בכר פינת פינסקר, חניון ראשון לציון פינת רחובות, חניון ראשון לציון פינת משה פלד, חניון בצ'אייב פינת לודיוב, חניון בי"ח בלינסון, חניון קניון אבנת, חניון משה ארנס פינת מבצע קדש, חניון ברחוב החרש, חניון ברחוב השחם, חניון אנסקי, חניון השחם וחניון דרנגר טובה ושמשון.

גם במד"א מסרו על היערכות מיוחדת: מגן דוד אדום ערוך לאבטח רפואית את מרוץ הלילה של פתח תקוה, במסלולי 10 ק"מ, 5 ק"מ, 2.5 ק"מ ו-600 מטר. עשרות חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה של מגן דוד אדום יהיו פרושים לאורך המסלול, באמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד"א, חוליות רגליות ורכבים ייעודיים נוספים. בנקודת הסיום יוצב אוהל מרפאה, המאויש בצוותי מד"א, עם ציוד טיפול נמרץ מתקדם, הכולל בריכות קרח מיוחדות לטיפול בנפגעי חום. במד"א קוראים למשתתפי המרוץ להוריד לטלפון הנייד את יישומון "מד"א שלי", המאפשר בלחיצת כפתור להגיע למוקד 101 של מד"א, כשהחובשים והפראמדיקים במוקד מזהים את מיקומכם המדויק.

מנהל מרחב ירקון  במד"א, חיים דורי: "לאורך תוואי המרוץ יפרשו פראמדיקים, חובשים ומגישי עזרה ראשונה. כבכל מרוץ גדול, אנחנו נערכים לכל תרחיש, ומוכנים עם מענה מלא לכל צורך רפואי. אף על פי שהמרוץ נערך בשעת לילה קרירה, קיימות סכנות, כמו בכל מאמץ פיזי. על כן, אני קורא למשתתפים לרוץ באחריות, להרבות בשתיית מים – אם אתם מרגישים לא טוב, עצרו בצד המסלול והזעיקו מיד את כוחות מד"א הפרושים בשטח".

קיראו גם:

מרוץ הלילה של פתח תקוה חוזר: ארבעה מיקצים והפנינג סיום


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר